Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että 9vuotias saa itkuraivareita?

Vierailija
28.06.2026 |

Jos on ylirasittunut tai asiat eivät mene kuten haluaa tai kokee pettymyksiä, niin raivostuu tai/ja alkaa itkemään. Kyse ei siis omasta lapsesta vaan hänen kaveristaan. En muista että olisin itse enää tuossa iässä käyttäytynyt noin eikä omanikaan joten kysyn mistä voisi johtua ja onko tavallista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja se toki halusitkin kuulla.

Lienee jollain kirjolla. 

Vierailija
2/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei olisi ollut tuollaisen kaveri. Miksi omasi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, normaalia kaiken ikäisillä naisillakin.

Vierailija
4/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja se toki halusitkin kuulla.

Lienee jollain kirjolla. 

Miksi oletat että haluaisin jotenkin kuulla ettei ole normaalia?! Enemmänkin haluaisin ymmärtää mistä moinen johtuu koska ei omakohtaista kokemusta tai ymmärrystä. Kyseinen lapsi ei ole tiettävästi nepsy tai muuta. 

Vierailija
5/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ei olisi ollut tuollaisen kaveri. Miksi omasi on?

Pitäisi varmaan tiedustella omalta lapseltani tarkemmin syitä siihen että miksi on tämän kaveri. Ilmeisesti kuitenkin viihtyvät keskenään ja ovat koulukavereita ja naapureita.

Vierailija
6/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, omassa lapsuudessa kouluikäisenä  oli jo noloa jos itki ilman oikeaa syytä (eli tyyliin jos joku oli kuollut tai jalka meni poikki) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme