Lue keskustelun säännöt.
Onkos täällä muita jotka ovat parhaillaan suviseuroissa?
28.06.2026 |
Asuntoautossa hetki sitten herättiin. Hyvä meininki! =)
Kommentit (4)
Seurapuheen mukaan olen sittenkin. Kuuntelen radiosta etäyhteydellä ja puheesa mainittiin tämäkin osallistumiseksi. Kuuntelen parasta aikaa myös.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä ollaan, just äsken heräsin ja avasin kaljan. Mies nukkuu vielä humalaansa pois.
Olen käynyt useissa, mutta tänä vuonna en terveyssyistä lähtenyt. Mukavie seuroja kaikille jotka niitä viettää joko paikan päällä tai etänä.