Minna Pajulahti väittää, että suomalaisten arvo on toisesta huolehtiminen
Kommentit (43)
Menen ostamaan proteiinipatukoita ja vääntämään rautaa
Se muuttuu nyt kun ullomaalaisten maahan muuttajien arvot tulevat tilalle. He ajattelevat vain itseään. Suomalaiset arvot joutavat romukoppaan.
Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.
Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.
Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...
Samaa mieltä. Elämänvirhe oli muuttaa takaisin Suomeen
Suomalaiset ovat lapsellisia. Toisista huolehtiminen ei ole tapana muunmaalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.
Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...
Missähän maassa asut?
Varmaan se toisista huolehtiminen rahoitetaan esittelemällä tissejä somessa?
Kyllä täällä on yksin pärjäämisen kulttuuri ollut aina. Avun pyytämistä pidetään heikkoutena.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat lapsellisia. Toisista huolehtiminen ei ole tapana muunmaalaisilla.
Se on yksilötasolla kyllä päinvastoin. Suomessa yhteiskunta huolehtii jonkin verran kansalaisistaan, mutta yksilöt eivät huolehdi toisistaan. Saa nähdä miten sitten, kun yhteiskunnan osuus menee minimiin. Huolehtiiko sitten kukaan kenestäkään.
Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.
Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.
Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.
Näin se on. Kun ihmisistä ei välitetä edes työpaikoilla niin ei niitä tuloksiakaan synny
Muistan kun jotkut sali-ihmiset kehui tuota, ettei ole mennyt kumitissejä laitattamaan. Eipä mennyt kauaa kun otatti jäätävät kumipallot killumaan tissien paikalle.
Omat arvot muuttuivat kertaheitolla, kun Suomi täytettiin mam...la. En auta ketään muita kuin omia läheisiä. Minä en riistäjiä ruoki enempää kuin on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Se muuttuu nyt kun ullomaalaisten maahan muuttajien arvot tulevat tilalle. He ajattelevat vain itseään. Suomalaiset arvot joutavat romukoppaan.
Toteaa ryssänpersu harhaisena. Sun arvot on viha, tyhmyys ja ahneus.
Ap on roinaava, loisiva ryssänpersu.
Jos se "toisista huolehtiminen" tarkoittaa 24/7 paapomista ja ilmaisena palvelijana olemista niin ei varmaankaan koska kenenkään resurssit eivät kestä. No, ehkä Minna Pajulahden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.
Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...
Samaa mieltä. Elämänvirhe oli muuttaa takaisin Suomeen
T. Venäläinen loinen
Ap vastailee itselleen. Niin huonolla suomella, ettei todellakaan ole kantis.
Ap on
Narsisti
Spämmääjä
Kverulantti
Ihmispaska
Loinen
Trolli
Miespuolinen
Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio
Minna voi tulla auttamaan minua