Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Pajulahti väittää, että suomalaisten arvo on toisesta huolehtiminen

Vierailija
28.06.2026 |

Ja paskat

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna voi tulla auttamaan minua

Vierailija
2/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ostamaan proteiinipatukoita ja vääntämään rautaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuttuu nyt kun ullomaalaisten maahan muuttajien arvot tulevat tilalle. He ajattelevat vain itseään. Suomalaiset arvot joutavat romukoppaan.

Vierailija
4/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Vierailija
5/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Samaa mieltä. Elämänvirhe oli muuttaa takaisin Suomeen

Vierailija
6/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat lapsellisia. Toisista huolehtiminen ei ole tapana muunmaalaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Missähän maassa asut?

Vierailija
8/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se toisista huolehtiminen rahoitetaan esittelemällä tissejä somessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on yksin pärjäämisen kulttuuri ollut aina. Avun pyytämistä pidetään heikkoutena.

Vierailija
10/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat lapsellisia. Toisista huolehtiminen ei ole tapana muunmaalaisilla.

Se on yksilötasolla kyllä päinvastoin. Suomessa yhteiskunta huolehtii jonkin verran kansalaisistaan, mutta yksilöt eivät huolehdi toisistaan. Saa nähdä miten sitten, kun yhteiskunnan osuus menee minimiin. Huolehtiiko sitten kukaan kenestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.

Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.

Vierailija
12/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on yhteiskunnan kaikkein olennaisin mittari.

Välinpitämättömyys ja kylmyys saa kaiken muunkin hyvän valumaan viemäristä alas.

Näin se on. Kun ihmisistä ei välitetä edes työpaikoilla niin ei niitä tuloksiakaan synny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun jotkut sali-ihmiset kehui tuota, ettei ole mennyt kumitissejä laitattamaan. Eipä mennyt kauaa kun otatti jäätävät kumipallot killumaan tissien paikalle.

Vierailija
14/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat arvot muuttuivat kertaheitolla, kun Suomi täytettiin mam...la. En auta ketään muita kuin omia läheisiä. Minä en riistäjiä ruoki enempää kuin on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se muuttuu nyt kun ullomaalaisten maahan muuttajien arvot tulevat tilalle. He ajattelevat vain itseään. Suomalaiset arvot joutavat romukoppaan.

Toteaa ryssänpersu harhaisena. Sun arvot on viha, tyhmyys ja ahneus.

Vierailija
16/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on roinaava, loisiva ryssänpersu. 

Vierailija
17/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se "toisista huolehtiminen" tarkoittaa 24/7 paapomista ja ilmaisena palvelijana olemista niin ei varmaankaan koska kenenkään resurssit eivät kestä. No, ehkä Minna Pajulahden. 

Vierailija
18/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että nykyisessä kotimaassani juuri toisista huolehtiminen on tärkeää. Sitä ei ole Suomessa samassa mittakaavassa.

 

Väittäisin jopa, että suomalainen erikoispiirre on, että ei huolehdita toisista...

Samaa mieltä. Elämänvirhe oli muuttaa takaisin Suomeen

T. Venäläinen loinen

Vierailija
19/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailee itselleen. Niin huonolla suomella, ettei todellakaan ole kantis.

Vierailija
20/43 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on

Narsisti

Spämmääjä

Kverulantti

Ihmispaska

Loinen

Trolli

Miespuolinen

Ilmeisreti se Kelloseppäkoulun ym,ym. maalittaja, jolla on vankeustuomio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän