Lue keskustelun säännöt.
Jäin kiinni rattijuoppudsta
28.06.2026 |
Naapuri käräytti, ei ole minusta tykännyt koskaan. Olen aiheesta arvostellut tässä tuli haisevat terveiset . lapset olen aina hoitanut. Itse on jättänyt veroja maksamatta tiedän. Ajoin kotiin kunpääsin pliisilaitkselta.
Kommentit (5)
Ei ole naapurin asia kytätä ja saunankin rakenti liian lähelle rantaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Lopeta Alkon käyttö HETI
Olin juonut 12 longeroa ei ollut alkosta.
Ei ole kehumisen aihe ap, olet rikollinen.
Ymmärrät varmaan hävetä ja katua.