Hallitus rakenuttaa HIFK:lle uuden jäähallin
Kommentit (17)
Jääkiekon pitäisi pärjätä omilla rahoillaan.
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Suomessa ei ole korruptiota.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Stubbilla voi olla myös sormensa pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Stubbilla voi olla myös sormensa pelissä.
Ei yllättäisi. Isi välittäjänä tuossa hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Hifk on ruotsinkielinen seura niin Adlercreutz ja Vapaavuori ovat taustalla. Suomenruotsalaisilta imevät suomalaisilta kaikki mahdolliset rahat.
Härskiä on touhu rikkaiden kultapossukerhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekon pitäisi pärjätä omilla rahoillaan.
Tuo koskee vain köyhiä. Muita pitää tukea.
Vierailija kirjoitti:
Olette ymmärtäneet asian väärin.
Kerrohan sitten, mikä on totuus?
Kai sinne saadaan nyt vihdoim rullaluisteluun sopiva tila?
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Vapaavuori junailivat 35 miljoonaa euroa Hifkin halliin.
Olisi jo korkea aika 20v vatvottu yhtä helvetin areenaa
Vierailija kirjoitti:
Härskiä on touhu rikkaiden kultapossukerhoissa.
Ruotsinkieliset pitävät huolta omistaan ja viilaavat suomalaisia ihan huolella linssiin. Suomalaiset eivät osaa pitää huolta edes omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Härskiä on touhu rikkaiden kultapossukerhoissa.
Itke ripuli paska itke,ooppera lakkautetaan ja rahat lätkään.
Hyvä. 50v pelannu samas