Makeutusaineet tavallisissa limonadeissa
Miksi ihmeessä tavallisiin sokerillisiin limsoihin tungetaan makeutusainetta? Pakko lukea ravintosisältö tarkkaan, kun pelkkä sokeriton ei riitä välttelemään niitä.
Ei näköjään voi enää ostaa Fantaa vaan pitää olla Jaffaa. Eikä Pepsiä vaan cokista.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin ulkomailla ärsyttävä, kun kielitaitoni rajoittuu englantiin.
Käytä Google lensiä. Sillä saa helposti käännettyä tekstit pakkauksista. Mutta tilauksia tehdessä vaikka ravontolassa on tietysti paha. Eikä välttämättä tarjoilijakaan tajua, että sokerilliseen juomaan on piilotettu moisia.
Ostin lidlistä tavis kokista. Maistui ihan aspartaamille ja sitähän siellä olikin. Yäk, en yhtään tykkää light limsoista.
Vierailija kirjoitti:
Ostin lidlistä tavis kokista. Maistui ihan aspartaamille ja sitähän siellä olikin. Yäk, en yhtään tykkää light limsoista.
Cokiksessa ei ole aspartaamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin lidlistä tavis kokista. Maistui ihan aspartaamille ja sitähän siellä olikin. Yäk, en yhtään tykkää light limsoista.
Cokiksessa ei ole aspartaamia.
Ehkä ei, mutta Lidlin kokisessa on.
Kiitos kun varoitat "myrkyistä"! En ole tajunnut. En tosin ota kaikkea, aika harvaa.
En tajua miksi ihmeessä juotte sokeripommi limppareita tai aspartamiini= rotanmyrkky juomia?
Ite juon omenatäysmehua vishyn kanssa ja on terveellinen, hyvä, raikas juoma. Maistuu ihan Pommacilta, mutta on paljon terveellisempi versio siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda limua?
Cokis sopii burgerin kanssa parhaiten. Tulee juotua niin harvoin, että epätervellisyys ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin lidlistä tavis kokista. Maistui ihan aspartaamille ja sitähän siellä olikin. Yäk, en yhtään tykkää light limsoista.
Cokiksessa ei ole aspartaamia.
Ehkä ei, mutta Lidlin kokisessa on.
Eikö sen colajuoman merkki ole Freeway tms?
Varsinkin ulkomailla ärsyttävä, kun kielitaitoni rajoittuu englantiin.