Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Puhelimen tekoäly ärsyttää, miten saa pälle vain valitessa?
27.06.2026 |
Tietääkö joku kertoa yksinkertaisen ohjeen miten tuon ärsyttävän tekoälyn saa toimimaan niin, etti se ole koko ajan päällä vaan avaautuu valikosta vain sen erikseen valitessa. Minulla on Samsyng A22 5G puhelin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa