Miksi suomalaiset eivät kuumalla pukeudu vaaleisiin vaatteisiin? 90%:lla musta paita ja mustat polyestershortsit
Miksi pitää olla vain mustaa mustan päälle kesät talvet? Musta väri myös kuumin ja tukalin kovassa paahteessa.
Kommentit (27)
Koska sitä Prismoissa ja Cittareissa myydään ja sieltä valtaosa vaatteet hankkii Ylen mukaan.
Koska musta hoikistaa eikä näy ruokatahrat.
Ei ole oikein perinnettä hellepukeutumiselle kun täällä aina ollut aika leudot kesät jotka kestää max. 2-3kk
Minä pukeudun mustaan vain hautajaisiin.
Miksei? Kuvaa näiden mädättyneiden henkilön sieluntilaa oikein hyvin. Ennemminkin kannattaa olla kiitollinen että käyttävät tätä varoitusväriä, ettei joudu vahingossakaan tekemisiin heidän kanssaan.
Valkoisissa näkyy lika. Tykkään istua penkeillä ja pyöräillä
Ihanat mustat lahkeista todella väljät gargoshortsit ilman alushousuja, mukavasti munat tuulettuu ja kaikki tarvittava + enemmänkin kulkee mukana runsaissa taskuissa. Musta läpipuhaltava urheilu tahi lätkäpaita.
Ja eikun terdelle!
M46
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun mustaan vain hautajaisiin.
Värillä ei oo väliä, kunhan on musta.
Black is beatiful.
Once you turn black, you never go back.
...ei näy hikiläiskät, lika eikä muukaan. Huoletonta!
Vierailija kirjoitti:
Näin vuokissa jonkun 15 irakilaisen teinin lauman ja kaikki oli pikimustissa. Mietin olenko fasistien kesäkokouksessa vai puistossa
P a rtalapselle +25 on talvi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Kuvaa näiden mädättyneiden henkilön sieluntilaa oikein hyvin. Ennemminkin kannattaa olla kiitollinen että käyttävät tätä varoitusväriä, ettei joudu vahingossakaan tekemisiin heidän kanssaan.
Tuska festari on juuri oikea eheytysle iri kaltaisellesi.
Koska ihanaa saada mustat talvivaatteet kaappiin, että saa mustat kesävaatteet käyttöön:)
Kamelinvaraspimpukkaa pitää hiostaa mustissa scrunch leggareissa! Ei se muuten kiinnitä tarpeeksi huomiota että voi vinkua että sitä esittelee vain itseään varten.
Tai sitten pukeudutaan mahdollisimman niukkiin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska "on niiin kuuma!". Helteellä kannattaisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pukeudutaan mahdollisimman niukkiin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska "on niiin kuuma!". Helteellä kannattaisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin...
Joo valitettavasti harvalla suomalaisella on sellaiset jalat, joihin sopisi tiukat farkkushortsit. Ne taas tuntuu olevan suomalaisnaisten suosikkivaate kesällä. Paremmalta näyttäisi jotkut liehuvat viskoosihousut.
Koska inhoan vaaleita värejä. Eikä ne sovi mulle. En tunne oloani hyväksi vaaleissa väreissä. Korostavat kaikkea, mitä en halua korostaa. Mitä se kellekään kuuluu miten pukeudun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pukeudutaan mahdollisimman niukkiin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska "on niiin kuuma!". Helteellä kannattaisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin...
Joo valitettavasti harvalla suomalaisella on sellaiset jalat, joihin sopisi tiukat farkkushortsit. Ne taas tuntuu olevan suomalaisnaisten suosikkivaate kesällä. Paremmalta näyttäisi jotkut liehuvat viskoosihousut.
Persejalkaiset putukat.
En rusketu ollenkaan, vaalea vaate vaalealla iholla tekee minut haamuksi :(
Vierailija kirjoitti:
Näin vuokissa jonkun 15 irakilaisen teinin lauman ja kaikki oli pikimustissa. Mietin olenko fasistien kesäkokouksessa vai puistossa
kunhan eivät käytä ruskeita paitoja
Näin vuokissa jonkun 15 irakilaisen teinin lauman ja kaikki oli pikimustissa. Mietin olenko fasistien kesäkokouksessa vai puistossa