Vinkki teille sinkuille palsta "miehille": Lenny Kravitz on 62 vuotta.
Ja näyttää edelleen kolmekymppiselle.
Jos palstan yli 60v hopeakettu kuvittelee saavansa nuoren naisen niin alkaa tulla todella kiire kääntää sitä kelloa.
Kommentit (41)
Niin, mikä se itse vinkki siis oli...?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se itse vinkki siis oli...?
Kun on rikas voi keskittyä omaan kehoon, palkata treenarin, kokin.
Lenny Kravitz menee kyllä nahkahousuissa, hapsuliivissä ja bootseissa kolmevitosesta.
Monttuun sitä päätyy vaikka kuinka jumppaisi.
Ainahan mustat säilyvät pidempään nuorekkaina paksumman ihonsa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se itse vinkki siis oli...?
Että Lennyltä saa kolmekymppisen veroista ryppyreikää.
Eikö palstamammat todista lukemattomissa ketjuissa tuollaisen salimaken kaikkein ällöttävimmäksi miestyypiksi? Päättäkää jo.
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin suonikkaat käsivarret ja miestä naiset haukkui sellaisista käsivarsista.
Riippuu miehistä eikä pahat hänellä!
Jopa Danny menis kolmikymppisestä kun olis yhtä isot lasit naamalla
Musta vahvasti tuntuu ettei The Leidi ottais mua silti omakseen vaik näyttäisin Lennyltä. Tosin omaks iloks vois tietenkin näyttää. Timmi ukko.
M35
Vierailija kirjoitti:
Monttuun sitä päätyy vaikka kuinka jumppaisi.
Mutta on kiva ympäristöllekin näyttää hyvältä ennen sitä!
Ja Lentsukka on vieläpä vegaani. Palstamiehet haukkuu vegaaneja tiuhaan tahtiin, mutta eivät taatusti ole yhtä timmissä ja terveessä kunnossa kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Jopa Danny menis kolmikymppisestä kun olis yhtä isot lasit naamalla
Tossa videolla on myös ilman laseja ja vieläpä nakuna
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se itse vinkki siis oli...?
Että rupea sinäkin neekerismieheksi niin plösöltä palstamammalta lohkeaa piirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstamammat todista lukemattomissa ketjuissa tuollaisen salimaken kaikkein ällöttävimmäksi miestyypiksi? Päättäkää jo.
Ap. ei ole sama kuin palstan kaikki naiset.
Lenny pitää aurinkolaseja ihan syystä. Mutta hyvin säilynyt hän toki on, koska ulkonäkö on yksi hänen työkaluistaan. Tuohon ei pelkkien sardiinien syömisellä pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se itse vinkki siis oli...?
Että rupea sinäkin neekerismieheksi niin plösöltä palstamammalta lohkeaa piirakkaa.
Nuorekkaille itsestään huolta pitäville lohkeaa aina , siis suomalaisille! Koeta kestää!
Tuollakin suonikkaat käsivarret ja miestä naiset haukkui sellaisista käsivarsista.