Vinkki teille sinkuille palsta "miehille": Lenny Kravitz on 62 vuotta.
Ja näyttää edelleen kolmekymppiselle.
Jos palstan yli 60v hopeakettu kuvittelee saavansa nuoren naisen niin alkaa tulla todella kiire kääntää sitä kelloa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se itse vinkki siis oli...?
Että rupea sinäkin neekerismieheksi niin plösöltä palstamammalta lohkeaa piirakkaa.
Nuorekkaille itsestään huolta pitäville lohkeaa aina , siis suomalaisille! Koeta kestää!
Kukaan nuorekas itsestään huoltapitävä ei koske plösömammaan pitkällä tikullakaan. Koeta kestää!
Hyi, vanha pappa, jonka iän näkee selvästi. Hakee varmaan jotain omaishoitajaa.
t: palstamammat
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin suonikkaat käsivarret ja miestä naiset haukkui sellaisista käsivarsista.
Mä kun läiskäytän ison suonikkaan pöydälle niin on nuoret naiset sulaa vahaa! Enkä nyt puhu käsivarsista! T: M65+
Lenny on ollut myös kymmenkunta vuotta selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se itse vinkki siis oli...?
Että rupea sinäkin neekerismieheksi niin plösöltä palstamammalta lohkeaa piirakkaa.
Nuorekkaille itsestään huolta pitäville lohkeaa aina , siis suomalaisille! Koeta kestää!
Kukaan nuorekas itsestään huoltapitävä ei koske plösömammaan pitkällä tikullakaan. Koeta kestää!
Voi voi, nyt sattui sinuun kovasti... Olen normaalipainoinen 35 vuotias nainen! Millainen olet itse, kun noin sattui kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Hyi, vanha pappa, jonka iän näkee selvästi. Hakee varmaan jotain omaishoitajaa.
t: palstamammat
Siis ukkeli 60 vuotias...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollakin suonikkaat käsivarret ja miestä naiset haukkui sellaisista käsivarsista.
Mä kun läiskäytän ison suonikkaan pöydälle niin on nuoret naiset sulaa vahaa! Enkä nyt puhu käsivarsista! T: M65+
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se itse vinkki siis oli...?
Kun on rikas voi keskittyä omaan kehoon, palkata treenarin, kokin.
Öö, entä musiikin tekemiseen?
Miksi miehet tulivat ketjuun kehumaan itseään ja haukkumaan Lennyä? 🤭
Mää oon 60 vuotta mutta en silti ole nee geri.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 60 vuotta mutta en silti ole nee geri.
Hyi helvetti! Papparainen!
Lopeta noi höpinät
Eikö tosiaan löydy mitään oikeaa asiaa.
Hopeakettu luulee .... JOO JOO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 60 vuotta mutta en silti ole nee geri.
Hyi helvetti! Papparainen!
Rasisti, IKÄRASISTI!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta noi höpinät
Eikö tosiaan löydy mitään oikeaa asiaa.
Hopeakettu luulee .... JOO JOO
Oi! Sattuuko höpinät sinuun?
- eri-
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 60 vuotta mutta en silti ole nee geri.
Mutta mela on kuin Kongon yö kooltaan! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 60 vuotta mutta en silti ole nee geri.
Hyi helvetti! Papparainen!
Rasisti, IKÄRASISTI!
Mielelläni! En pidä papparaisista!
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tulivat ketjuun kehumaan itseään ja haukkumaan Lennyä? 🤭
😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 60 vuotta mutta en silti ole nee geri.
Hyi helvetti! Papparainen!
Rasisti, IKÄRASISTI!
Mielelläni! En pidä papparaisista!
Pikkuhutikassa annat kuitenkin! T: M65+
Miehet ovat jo 40+ harmaantuneita tai kaljuuntuvia..
Opetelkaa edes värjäämään, hopea on häpeä
Yksi nainen sanoi tuon. Älä yleistä.