Tämä kesä mennyt pilalle kun auto ollut yli kuukauden korjaamolla
Ei ole päässyt käymään missään tapahtumissa. Työauto ainoastaan työajoon tai kauppareissuun eikä täällä julkista liikennettä ole kuin hyvin vähän. Masentaa.
Kommentit (13)
Mut sulla on ihanista ihanin nuohoojamies, mieti sitä.
Kannattaako asua hevonperseessä? Täällä Helsingin keskustassa ei tarvita autoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut toyotan.
🥱
Varmasti suuri ero verrattuna edellisiin kesiin, jolloin sä olet juossut tapahtumasta toiseen.
No niinpä. Milloin on maa jäässä, milloin kärsä kipeä. Lopputulos joka tapauksessa aina sama.
mikset korjaa itse.ei se ole vaikeata jos on normaali auto.
Aina saa vaan pelkkää vttuilua päälleen. Kannata täällä avautua enää mistään.
Ei kannata ei. Paitsi taas viiden minuutin päästä.
Huono korjaamo jos noin kauan kestää eikä anna laina-autoa.
Mut provohan tämä.
Pärnäsen korjaamolla molla molla molla!
Aja pyörällä ja kävele.