Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistus, alkoholi ja virheet

Vierailija
27.06.2026 |

Saanko anteeksi menneisyyden virheeni, jos raitistun? En kestä häpeää ja ahdistusta enää, enkä pysty päästämään irti menneisyyden virheistä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tärkeintä mitä sä nyt teet. Jättäkää alkoholi suosiolla. Mikään muu ei vie enemmän ihmismieltä alas kun se että herää krapula aamuna kaikki asiat paskottuna ja kaikki hyvä mitä teki itselleen on taas vedettynä viemäristä alas. Nyt kun on vuosia treenannut ja pitänyt huolta itsestä niin mulla ei tulis mieleenkää enää kokea sitä tunnetta, se on yks pahin tunne maailmassa. Ajatusmalleista kiinni, miettikää onko se yhen illan känni oikeasti sen arvosta että seuraavat 3 päivää menee viemäristä alas ja kaikki mitä oli rakentanu. 

Vierailija
2/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä mentiin tämäkin viikonloppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tärkeintä mitä sä nyt teet. Jättäkää alkoholi suosiolla. Mikään muu ei vie enemmän ihmismieltä alas kun se että herää krapula aamuna kaikki asiat paskottuna ja kaikki hyvä mitä teki itselleen on taas vedettynä viemäristä alas. Nyt kun on vuosia treenannut ja pitänyt huolta itsestä niin mulla ei tulis mieleenkää enää kokea sitä tunnetta, se on yks pahin tunne maailmassa. Ajatusmalleista kiinni, miettikää onko se yhen illan känni oikeasti sen arvosta että seuraavat 3 päivää menee viemäristä alas ja kaikki mitä oli rakentanu. 

Entäs kun se masennus ja morkkis ei lopu?

Vierailija
4/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tärkeintä mitä sä nyt teet. Jättäkää alkoholi suosiolla. Mikään muu ei vie enemmän ihmismieltä alas kun se että herää krapula aamuna kaikki asiat paskottuna ja kaikki hyvä mitä teki itselleen on taas vedettynä viemäristä alas. Nyt kun on vuosia treenannut ja pitänyt huolta itsestä niin mulla ei tulis mieleenkää enää kokea sitä tunnetta, se on yks pahin tunne maailmassa. Ajatusmalleista kiinni, miettikää onko se yhen illan känni oikeasti sen arvosta että seuraavat 3 päivää menee viemäristä alas ja kaikki mitä oli rakentanu. 

Juuri näin. Itse jättänyt 10 vuotta sitten alkoholin juuri tuon takia, mutta välillä sitä näkee vieläkin painajaisia, että on ryypännyt rankasti ja heräisi karmeaan oloon. Sitten ihana huomata, että oli vain unta. Juuri nuo krapula-heräämiset olivat pahimpia siinä juomisessa. Siinä tuli aina sellainen viha itseään kohtaan ja olo, että on täysin mitätön.

Vierailija
5/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tärkeintä mitä sä nyt teet. Jättäkää alkoholi suosiolla. Mikään muu ei vie enemmän ihmismieltä alas kun se että herää krapula aamuna kaikki asiat paskottuna ja kaikki hyvä mitä teki itselleen on taas vedettynä viemäristä alas. Nyt kun on vuosia treenannut ja pitänyt huolta itsestä niin mulla ei tulis mieleenkää enää kokea sitä tunnetta, se on yks pahin tunne maailmassa. Ajatusmalleista kiinni, miettikää onko se yhen illan känni oikeasti sen arvosta että seuraavat 3 päivää menee viemäristä alas ja kaikki mitä oli rakentanu. 

Entäs kun se masennus ja morkkis ei lopu?

Kestää kuulemma kauan ennen kuin aivokemiat korjaantuvat. 

Vierailija
6/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA