Poliisi: Älä tunkeudu vieraisiin asuntoihin
Hienoa, että meillä on näin vakavasti työnsä ottavia poliiseja. Hyvä ja tärkeä postaus, ei pääse hyvät tavat unohtumaan!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja ei lukot pidättele...
Tiedätkö mitä se sana tarkoittaa vai spämmäätkö vaan joka viestiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja ei lukot pidättele...
Tiedätkö mitä se sana tarkoittaa vai spämmäätkö vaan joka viestiin
Tiedän toiminnan käytännössä, syvimmät pahoitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja ei lukot pidättele...
Luin ensin, että narsisteja ei ukot pidättele.
Sulla taitaa luetun ymmärtämisen kanssa olla vaikeuksia. Poliisihan sanoi että pistäkää ovet yöksi kiinni ettei tuntemattomat tule sisälle.
Ei auta vaikka ovet ovat lukossa, tulevat silti ilman murtojälkiä. Yleensä yleisavaimilla.
Monilla on ovet ja isot ikkunat auki kesäisin. Varjele. Viimekesänä hyttysetkin meni sisään niille.