Keski-ikäiset naiset, miten miehenne kohtelee teitä?
Näkeekö mies sinut naisena vai kämppiksenä? Miten huomioi ryhmässä? Tekeekö romanttisia eleitä?
Kommentit (22)
Kämppiksenä ja työkaverina näkee. Kai miehet haluaa nuorempia naisia. Ei meitä yli viisikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kämppiksenä ja työkaverina näkee. Kai miehet haluaa nuorempia naisia. Ei meitä yli viisikymppisiä.
Mikä saa jäämään?
Romanttisia eleitä ahhahahahahahahhahahahaahhajaja
Ei miestä. En seikkaisi jos suhde huono.
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä. En seikkaisi jos suhde huono.
Seukkaisi. Tekstinsyöttö vaihtaa sanat heti.
Millainen tilanne sinulla on ap? Varmaan jotain kokemusta aihepiiristä, kun avasit keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Millainen tilanne sinulla on ap? Varmaan jotain kokemusta aihepiiristä, kun avasit keskustelun?
Vähän kulahtanut liitto, ei mitään suurta ja vakavaa. Olen kämppis ja itsestäänselvyys. Mietin jäädä vai lähteä ja mikä on odotettavissa jos lähden. Onko tämä mitä tässä iässä on tarjolla
Ainan ihanasti. Muistaa tuoreilla kukilla säännöllisesti. Kysyy: haluatko että hieron rasittunutta selkääsi. Keittää pyytämättä ihanan aamukahvin. Tietää jo mieltymykseni. Ei herättele jos tykkään nukkua pidempään.
Miten voisit olla rakastamatta, ihanaa älykästä ja omillaan liikkuvaa kumppania? Miksi kukaan unelmoisi muusta kuin tuollaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppiksenä ja työkaverina näkee. Kai miehet haluaa nuorempia naisia. Ei meitä yli viisikymppisiä.
Mikä saa jäämään?
Työpaikan menetys ei houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin . T. N34
Onko 34-vuotias jo keski-ikäinen? 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppiksenä ja työkaverina näkee. Kai miehet haluaa nuorempia naisia. Ei meitä yli viisikymppisiä.
Mikä saa jäämään?
Työpaikan menetys ei houkuttele.
Täh! Miksi menettäisit työpaikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin . T. N34
Onko 34-vuotias jo keski-ikäinen? 😯
Kyllä ainakin tällä palstalla xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin . T. N34
Onko 34-vuotias jo keski-ikäinen? 😯
ihan pentu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin . T. N34
Onko 34-vuotias jo keski-ikäinen? 😯
ihan pentu
Ai vaikka on 5 lapsen äiti?
Täysin itsestäänselvyytenä, eikä ollut kiinnostunut enää seksistäkään.
Muutin erilleen ja aloin kukoistaa, mutta emme varsinaisesti eronneet. Mies soittelee nyt joka päivä ja tuntuu olevan huolissaan, että löydän muita miehiä. Olemme jopa alkaneet uudestaan harrastaa vähän seksiä.
Ihanaa kun on myös nykyään oma rauha ja vain omat kotityöt ja siisti koti. Kaverini sanoi, että näytän hyvinvoivalta nykyään ja siltä tuntuukin.
N50+