Lue keskustelun säännöt.
Kehtaanko käyttää hempeää kesämekkoa
27.06.2026 |
Kun olen 50+? Se on siis todella tyttömäinen mekko tyyliltään. Mitä mieltä olette?
Kommentit (8)
Anna mennä vaan. Jos itse tykkäät siitä mekosta, niin mitä kenelläkään olisi siihen sanomista?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaikka yhdeksänkymppisenä, jos muuten tykkäät ja istuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa. Jos sä tunnet siinä olos hyväks sä myös näytät siinä hyvält.
M35
Kehtaat! Jokainen pukeutukoot kuten ite tykkää. ^_^
Kannattaa katsoa peiliin ennen kuin poistuu kotoaan.
Ei mulla muuta.