Lue keskustelun säännöt.
Ihmetytää miksi ihmiset ostavat susheja joiden riisiä ei ole maustettu sushi zulla
27.06.2026 |
Miksi te kannustatte ravintoloita tekemään paskaa sushia? Kysyn aina onko riisi maustettua, jos ei, niin jatkan matkaa. Esim mikään Prisma ei tarjoa kunnollista sushia juurikin tämän takia. Hinta on premium, laatu sontaa. Sitäpaitsi niiden sushit ovat aivan liian suuria. Yäk.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kansa on tyhmää ja nauttii paskasta
Enkä edes viitsi mainita että Prismojen sushiriisiä ei ole huuhdeltu. Sen maistaa. Paskaa sushia, yäk.