Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
"Soinin loikkapohdinta entisen arkkivihollisen keskustan riveihin on kääntymässä jo komiikan puolelle, IS:lle arvioidaan keskustan sisältä."
27.06.2026 |
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012063464.html
"Soinin itsensä ruokkima vitsi" on mennyt liian pitkälle, muotoilee eräs keskustalainen.
Jos Soini nyt päättää jättää lähtemättä ehdolle, hän nolaa itsensä, useampi keskustalainen pohtii.
- Kaiken tämän jälkeen se olisi aivan supernoloa. Ei keskustalle, vaan Timolle itselleen, sanoo eräs.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa