Tykkäätkö paritansseista vai inhoatko niitä?
Ja huomaatko eroa onko valmiiksi pari vaiko eikö.
Kommentit (5)
Inhoan. Huomaa kyllä ketkä ovat tanssineet yhdessä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paritanssi? Mitä ne muut vaihtoehdot on?
Paritanssi on tanssia, jota kaksi ihmistä tanssivat yleensä kosketuksissa toisiinsa. Yhteisellä tanssikuviolla, koreografialla, on merkittävä sija tapahtumassa.
Tanssiparin osapuolilla on molemmilla oma roolinsa. Yleensä mies on viejä ja nainen seuraaja. Viejä siirtää yhteistä painopistettä haluamaansa suuntaan ja näin viestii parilleen tulevasta liikkeestä.
Ne muut vaihtoehdot on tanssia soolona tai porukassa, vaikki rivissä, jos on rivitanssista kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paritanssi? Mitä ne muut vaihtoehdot on?
Vaihtoehtoina on parikaunorullaluistelu, parisuunnistus ja parijuoksu, jossa jalat sidotaan elmukelmulla yhteen.
Mikä on paritanssi? Mitä ne muut vaihtoehdot on?