Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aura juustosta tullut pahaa - mitä tilalle

Vierailija
27.06.2026 |

Olen tuota ostanut jo yli 20 vuotta,  mutta oli viimeinen pala, jonka ostin. Eli mihin kannattaa vaihtaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä on kunnon valikoima kun Persut vaihtoivat aikoinaan kauppojen tuotteet kokonaan kotimaiseen. Kaupasta löytyy cheddar, myös raasteet, parmesan, vuohenjuusto, port salut, joku yksi unohtui vielä.

Vierailija
2/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä on kunnon valikoima kun Persut vaihtoivat aikoinaan kauppojen tuotteet kokonaan kotimaiseen. Kaupasta löytyy cheddar, myös raasteet, parmesan, vuohenjuusto, port salut, joku yksi unohtui vielä.

Sä olet mielenvikainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä on kunnon valikoima kun Persut vaihtoivat aikoinaan kauppojen tuotteet kokonaan kotimaiseen. Kaupasta löytyy cheddar, myös raasteet, parmesan, vuohenjuusto, port salut, joku yksi unohtui vielä.

Sä olet mielenvikainen

Musta magiasi menkööt takaisin sinuun. En ota sitä vastaan. Et kestä totuutta.

Vierailija
5/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolmionmuotoisessa muovirasiassa oleva sinihomejuusto! En muista nimeä. Aura on joo täysin pilalla.

Vierailija
6/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Castello sininen on hyvää arkihomejuustoa. Ei se luomu, se ei jostain syystä ole yhtä hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milbonan, kolmionmuotoinen pala pahvipakkauksessa. 

Vierailija
8/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auran maku on kuulemma muuttunut, kun lehmien syömä rehu vaihtui. Vaikuttaa niin paljon maidon makuun. 

Luulis, että noin suuri maun muuttuminen vaikuttaisin muihin tuotteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon että olet 20 vuotta ostanut ja syönyt paskaa aura-juustoa mutta et tiedä heti itse YHTÄÄN oikeasti laadukkaampaa vaihtoehtoa. 

Vierailija
10/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalta Aura maistuu kuin aina ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta pizzajuustoa Aura.


Mutta täällähän tykätään aina haukkua kaikkea suomalaista.

Vierailija
12/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lähtisin testaamaan blå castelloa, jos auran maku on lakannut miellyttämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku on hyvää.

Vierailija
14/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon että olet 20 vuotta ostanut ja syönyt paskaa aura-juustoa mutta et tiedä heti itse YHTÄÄN oikeasti laadukkaampaa vaihtoehtoa. 

Eihän kaikki sinihomejuustotkaan aja samaa asiaa. On ruokajuustot ja makustelut juustot erikseen. Aura sattuu olemaan loistava ruokajuusto ja kotimainen. Keski-eurooppalaisia sitten juustotarjottimelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta pizzajuustoa Aura.


Mutta täällähän tykätään aina haukkua kaikkea suomalaista.

Aura on ollut parasta vuosikausia, mutta tässä muutaman kuukauden sisään sen maku on muuttunut.

 

ohis

Vierailija
16/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurasta on piraatti versio kuin monesta on tehty muissa maissa tai uusi yritys . Oikea tehdään kotimaisista laudoista MUTTA SUOMEEN on tuotu outoja lehmä laatuja niitä pitkäkarvaisia mitkä näyttää lähinnä vuohilta.  Ja ne kiltit pienet lehmät on saanut nuorisolta huonoa kohtelua seisovat paskassa eivät ole päässyt ulos.  Mutta  rehujen maku ja laatu maistuu kyllä normi juustoissakin.  Hyvä ettei paskalta. Maidossa on joskus lanta haju ja maku.  Riippuu missä valmistettu joten lue purkki.  Oikea Aura on hyvää .  Orkla on vaihtanut valmistajia ja reseptejä kuten Viroon ja mausteet jäi pois . Kurkkupurkki kuin kusta olisi liemi . Käärmeen myrkkyä . Siltä se haisee .  Ei mitään mausteita enää mitä Suomessa tehdyissä oli .  

Vierailija
17/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset levittää lohikäärme , tiikeri voidetta !  Lääppii iholle .   Hyi.  

Vierailija
18/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukurkut muuttui pahaa . 

Vierailija
19/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S market on eniten sekundaa kopioita ja huonolaatua .  Kannattaa ostaa ale tuotteita kun laatukin on ale. 

Vierailija
20/34 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet piraattijuustot ostettiin s market måniin kyllä se oli ihan sellulooosaa eikä mitään maitoa .  Samaa kuin kaikki terveyskauppa lääkepillerit selluloosaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä