Aura juustosta tullut pahaa - mitä tilalle
Olen tuota ostanut jo yli 20 vuotta, mutta oli viimeinen pala, jonka ostin. Eli mihin kannattaa vaihtaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä on kunnon valikoima kun Persut vaihtoivat aikoinaan kauppojen tuotteet kokonaan kotimaiseen. Kaupasta löytyy cheddar, myös raasteet, parmesan, vuohenjuusto, port salut, joku yksi unohtui vielä.
Sä olet mielenvikainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä on kunnon valikoima kun Persut vaihtoivat aikoinaan kauppojen tuotteet kokonaan kotimaiseen. Kaupasta löytyy cheddar, myös raasteet, parmesan, vuohenjuusto, port salut, joku yksi unohtui vielä.
Sä olet mielenvikainen
Musta magiasi menkööt takaisin sinuun. En ota sitä vastaan. Et kestä totuutta.
Se kolmionmuotoisessa muovirasiassa oleva sinihomejuusto! En muista nimeä. Aura on joo täysin pilalla.
Castello sininen on hyvää arkihomejuustoa. Ei se luomu, se ei jostain syystä ole yhtä hyvää.
Milbonan, kolmionmuotoinen pala pahvipakkauksessa.
Auran maku on kuulemma muuttunut, kun lehmien syömä rehu vaihtui. Vaikuttaa niin paljon maidon makuun.
Luulis, että noin suuri maun muuttuminen vaikuttaisin muihin tuotteisiin.
Kertoo paljon että olet 20 vuotta ostanut ja syönyt paskaa aura-juustoa mutta et tiedä heti itse YHTÄÄN oikeasti laadukkaampaa vaihtoehtoa.
Ihan samalta Aura maistuu kuin aina ennenkin.
Parasta pizzajuustoa Aura.
Mutta täällähän tykätään aina haukkua kaikkea suomalaista.
Mäkin lähtisin testaamaan blå castelloa, jos auran maku on lakannut miellyttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon että olet 20 vuotta ostanut ja syönyt paskaa aura-juustoa mutta et tiedä heti itse YHTÄÄN oikeasti laadukkaampaa vaihtoehtoa.
Eihän kaikki sinihomejuustotkaan aja samaa asiaa. On ruokajuustot ja makustelut juustot erikseen. Aura sattuu olemaan loistava ruokajuusto ja kotimainen. Keski-eurooppalaisia sitten juustotarjottimelle.
Vierailija kirjoitti:
Parasta pizzajuustoa Aura.
Mutta täällähän tykätään aina haukkua kaikkea suomalaista.
Aura on ollut parasta vuosikausia, mutta tässä muutaman kuukauden sisään sen maku on muuttunut.
ohis
Aurasta on piraatti versio kuin monesta on tehty muissa maissa tai uusi yritys . Oikea tehdään kotimaisista laudoista MUTTA SUOMEEN on tuotu outoja lehmä laatuja niitä pitkäkarvaisia mitkä näyttää lähinnä vuohilta. Ja ne kiltit pienet lehmät on saanut nuorisolta huonoa kohtelua seisovat paskassa eivät ole päässyt ulos. Mutta rehujen maku ja laatu maistuu kyllä normi juustoissakin. Hyvä ettei paskalta. Maidossa on joskus lanta haju ja maku. Riippuu missä valmistettu joten lue purkki. Oikea Aura on hyvää . Orkla on vaihtanut valmistajia ja reseptejä kuten Viroon ja mausteet jäi pois . Kurkkupurkki kuin kusta olisi liemi . Käärmeen myrkkyä . Siltä se haisee . Ei mitään mausteita enää mitä Suomessa tehdyissä oli .
Venäläiset levittää lohikäärme , tiikeri voidetta ! Lääppii iholle . Hyi.
S market on eniten sekundaa kopioita ja huonolaatua . Kannattaa ostaa ale tuotteita kun laatukin on ale.
Yhdet piraattijuustot ostettiin s market måniin kyllä se oli ihan sellulooosaa eikä mitään maitoa . Samaa kuin kaikki terveyskauppa lääkepillerit selluloosaa.
En tiedä missä on kunnon valikoima kun Persut vaihtoivat aikoinaan kauppojen tuotteet kokonaan kotimaiseen. Kaupasta löytyy cheddar, myös raasteet, parmesan, vuohenjuusto, port salut, joku yksi unohtui vielä.