Lue keskustelun säännöt.
Joka päiväkö sitä ruohoa pitää ajaa?
27.06.2026 |
Ihan jokapäivä täälläpäin.
Joskus vielä kaksi kertaa päivässä.
Kommentit (8)
Apin mukaan leikkuri ajaa joka päivä. Sadepäivinä lepäilee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerran päivässä pitäisi kuulemma ajella, sanoi leikkurimyyjä...
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivässä pitäisi kuulemma ajella, sanoi leikkurimyyjä...
Meille leikkurimyyjä sanoi että asenna ja unohda.
Golf viheriön omistaja omassa talossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mulla on akkuleikkuri ja kun sillä yhdellä akulla ei saa koko pihaa ajettua. Täytyy ajaa useammassa osassa.
Kannattaisko harkita?
Kerran oon ajellu tänä kesänä. Ehkä toiste vielä syssymmällä.
Mulla on akkuleikkuri ja kun sillä yhdellä akulla ei saa koko pihaa ajettua. Täytyy ajaa useammassa osassa.