Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä valopäät kiinnittää kirppisvaatteisiin hintalappuja neuloilla?! "Kiva" oli taas saada pistoja sovituskopissa

Vierailija
27.06.2026 |

Ei  yhtään osata ajatella.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joille on valitettu tarralappujen käytöstä.

Vierailija
2/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta haisevia kirppisvaatteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, joille on valitettu tarralappujen käytöstä.

Hakaneule ilmeisesti tuntematon käsite?

Vierailija
4/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta haisevia kirppisvaatteita. 

Temusta vaan uudet euron vaatteet joka viikko. Maailma pelastuu 👍🏼

Vierailija
5/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta,mä sain itseni jumiin parsinneulalla yhden mekon kanssa kun neula upposi kunnolla olkapäähän. Kai siihen jäi vertakin,en ostanut vaan vein takas mistä otinkin sori seuraavalle.

Vierailija
6/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta sinä niitä sovitat, eihän ne mahdu kuitenkaan. Tursuat niihin hikeäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut vaatetta, joka on ollut toisen päällä.

Vierailija
8/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta haisevia kirppisvaatteita. 

Jeez, kyllä se Temun hyönteismyrkylle haiseva mekko jonka mukana tulee torakoita on parempi valinta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suotta sinä niitä sovitat, eihän ne mahdu kuitenkaan. Tursuat niihin hikeäsi.

Wtf?!? 

Vierailija
10/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nautit 😍🥰😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa ajatus siitä että joku hikinen ja syyhyinen on voinut sovittaa  sitä ennen minua. Inhottaa jopa vaatekaupoissa ja siksi tilaankin mieluiten netistä. On takuulla "korkkaamaton".

Vierailija
12/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanut vaatetta, joka on ollut toisen päällä.

Et siis ole koskaan ostanut vaatetta kaupasta, vaan aina tehnyt itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa ajatus siitä että joku hikinen ja syyhyinen on voinut sovittaa  sitä ennen minua. Inhottaa jopa vaatekaupoissa ja siksi tilaankin mieluiten netistä. On takuulla "korkkaamaton".

Kyllähän niitäkin sovitellaan ja jopa käytetään ja sitten palautetaan. Saattaa olla tuoksuja, meikkitahroja jne.

Vierailija
14/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kaltaisia on nykyaikana lukemattomia, jotka eivät osaa yhtään ajatella ja päivittäisistä rutiineista suoriutuminen on jokseenkin ylivoimaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa ajatus siitä että joku hikinen ja syyhyinen on voinut sovittaa  sitä ennen minua. Inhottaa jopa vaatekaupoissa ja siksi tilaankin mieluiten netistä. On takuulla "korkkaamaton".

Voiko tätä samaa soveltaa naisiin?

Vierailija
16/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä osta haisevia kirppisvaatteita. 

Jeez, kyllä se Temun hyönteismyrkylle haiseva mekko jonka mukana tulee torakoita on parempi valinta,

Ja nehän ne onkin ainoat vaihtoehdot😂

Vierailija
17/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä osta haisevia kirppisvaatteita. 

Temusta vaan uudet euron vaatteet joka viikko. Maailma pelastuu 👍🏼

Ja muita vaihtoehtojahan ei olekaan

Vierailija
18/18 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kaltaisia on nykyaikana lukemattomia, jotka eivät osaa yhtään ajatella ja päivittäisistä rutiineista suoriutuminen on jokseenkin ylivoimaista.

Kerrohan miten sinä oi suuri nero  ratkaiset ongelman? Ostat sovittamatta? Nyhräät otsa hiessä lapun &neulan joka rätistä irti ja kiinnität uudestaan sovituksen jälkeen?

ASIAKKAAN ONGELMA EI PITÄISI OLLA SE ETTÄ JOUTUU SOVITUSKOPISSA VERIKOKEESEEN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme