Ketkä valopäät kiinnittää kirppisvaatteisiin hintalappuja neuloilla?! "Kiva" oli taas saada pistoja sovituskopissa
Kommentit (18)
Älä osta haisevia kirppisvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ne, joille on valitettu tarralappujen käytöstä.
Hakaneule ilmeisesti tuntematon käsite?
Vierailija kirjoitti:
Älä osta haisevia kirppisvaatteita.
Temusta vaan uudet euron vaatteet joka viikko. Maailma pelastuu 👍🏼
Totta,mä sain itseni jumiin parsinneulalla yhden mekon kanssa kun neula upposi kunnolla olkapäähän. Kai siihen jäi vertakin,en ostanut vaan vein takas mistä otinkin sori seuraavalle.
Suotta sinä niitä sovitat, eihän ne mahdu kuitenkaan. Tursuat niihin hikeäsi.
En ole ikinä ostanut vaatetta, joka on ollut toisen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta haisevia kirppisvaatteita.
Jeez, kyllä se Temun hyönteismyrkylle haiseva mekko jonka mukana tulee torakoita on parempi valinta,
Vierailija kirjoitti:
Suotta sinä niitä sovitat, eihän ne mahdu kuitenkaan. Tursuat niihin hikeäsi.
Wtf?!?
Minua inhottaa ajatus siitä että joku hikinen ja syyhyinen on voinut sovittaa sitä ennen minua. Inhottaa jopa vaatekaupoissa ja siksi tilaankin mieluiten netistä. On takuulla "korkkaamaton".
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ostanut vaatetta, joka on ollut toisen päällä.
Et siis ole koskaan ostanut vaatetta kaupasta, vaan aina tehnyt itse?
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa ajatus siitä että joku hikinen ja syyhyinen on voinut sovittaa sitä ennen minua. Inhottaa jopa vaatekaupoissa ja siksi tilaankin mieluiten netistä. On takuulla "korkkaamaton".
Kyllähän niitäkin sovitellaan ja jopa käytetään ja sitten palautetaan. Saattaa olla tuoksuja, meikkitahroja jne.
AP:n kaltaisia on nykyaikana lukemattomia, jotka eivät osaa yhtään ajatella ja päivittäisistä rutiineista suoriutuminen on jokseenkin ylivoimaista.
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa ajatus siitä että joku hikinen ja syyhyinen on voinut sovittaa sitä ennen minua. Inhottaa jopa vaatekaupoissa ja siksi tilaankin mieluiten netistä. On takuulla "korkkaamaton".
Voiko tätä samaa soveltaa naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta haisevia kirppisvaatteita.
Jeez, kyllä se Temun hyönteismyrkylle haiseva mekko jonka mukana tulee torakoita on parempi valinta,
Ja nehän ne onkin ainoat vaihtoehdot😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta haisevia kirppisvaatteita.
Temusta vaan uudet euron vaatteet joka viikko. Maailma pelastuu 👍🏼
Ja muita vaihtoehtojahan ei olekaan
Vierailija kirjoitti:
AP:n kaltaisia on nykyaikana lukemattomia, jotka eivät osaa yhtään ajatella ja päivittäisistä rutiineista suoriutuminen on jokseenkin ylivoimaista.
Kerrohan miten sinä oi suuri nero ratkaiset ongelman? Ostat sovittamatta? Nyhräät otsa hiessä lapun &neulan joka rätistä irti ja kiinnität uudestaan sovituksen jälkeen?
ASIAKKAAN ONGELMA EI PITÄISI OLLA SE ETTÄ JOUTUU SOVITUSKOPISSA VERIKOKEESEEN!
Ne, joille on valitettu tarralappujen käytöstä.