Lue keskustelun säännöt.
Onko veikkauksia kuinka iso prosentti vauvapalstalaisista on keskimääräistä tyhmpempiä?
27.06.2026 |
Itse veikkaan että ainakin yli 60% Ja tuonkin heitin ehkä vähän alakanttiin.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
50% tyhmempiä ja 50% fiksumpia
Minusta aika epätodennäköistä että se menee täällä just tasan. Kyllä se melko varmasti on tymempien puolella, tuo 60% on jo hyvä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
50% tyhmempiä ja 50% fiksumpia