Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut varhaisnuoruutenne järisyttävin musiikkielämys?

Vierailija
27.06.2026 |

Itselläni se, kun pistin 15-vuotiaana vuonna 1975 levylautaselle King Crimsonin In The Court of the Crimson King -vinyylin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapurin tyttö soitti kukkopillillä ukko Nooan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duran Duran kasarin alussa, kun muutin vanhempieni mukana Keski-Suomesta Helsinkiin.

Vierailija
4/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA PAMPA

Vierailija
5/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, siitä on niin kauan.

Vierailija
6/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen Helsingissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallica One ekaa kertaa radiosta.

Vierailija
8/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Earth, wind & fire keikalla Helsingissä vuonna -82. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa 16v. Virve Rosti veti "Kun Chicago kuoli" täysillä!  Saman ikäisenä tyttölapsena moinen revittely oli ennennäkemätöntä ja uskaliasta!  Uusi näkökulma naiseuteen ja musiikkiin. Ei siis tarvitsekaan pyydellä söpösti vaan anteeksi olemassaoloaan...

10/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chopinin toinen pianokonsertto. Ostin kirpparilta Chopinin LP-levyn hetken mielijohteesta. Olin silloin kyllä jo ihan teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli Hurriganes, sleepparit CCR YM.Toki jo pentuna Tapsa Rautavaara ja suomalainen musiikki , konstan on viulu vaiennut eli , kyllä minä kuuntelen nykyäänkin monipuolisesti, rap on sontaa ja se on sitten minun mielipide.

Vierailija
12/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeri oli kova Tori Amos fani teininä. Kun se ei ollut himas menin sen huoneeseen salaa kuunteleen Toria ja katteleen sen kuvia. Vallankin Boys for Pelen kansitaide puhutteli jotenkin 12 vuotiasta mua. Jotenki se likaisuus kaikki ne eläimet ja vallankin siin kannes Tori kiväärin kans oli jotenkin sillain et tälläsiikin naisii on. Jukoliste mä sain aina systeriltä runtuu kun se huomas mun oleen salaa taas sen levyjen kimpus.

Mut ei siinä mitään viime kuussa oltiin systerin kans yhes kattoos Torii ja olihan se upee. Se on jumalatar leidi isol älläl.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli, kun joskus kymmenvuotiaana kuulin Hurriganesia.

Tuota isompi hetki oli, kun pari vuotta myöhemmin Nuorten Sävellahjassa soitettiin Sex Pistolsia. Tuntui, että pää räjähtää, niin huikeaa ja uutta se oli.

Vierailija
14/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vuodesta toiseen esim. Rolling Stone'ssa ammattilaisten toimesta Kaikkien Aikain Ykkössähkökitaristiksi valittu Jimi Hendrix aloitti soittaan Helvarin matkaradiossa mökillä rappuja yläkertaan kiivetessäni tsipaletta Red House (Polydor-versio; jenkkiversio on minusta pliisumpi, vähän väkinäinen), maailmani mullistui mitä musaan tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
15/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun aina lainasin kirjastosta kahta suomi hiphoppia cd levyä ja niitä kuuntelin ja tottakai pikku g

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
16/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli HIM silloin varhaisteininä. Mankumalla manguttiin kaverin kanssa lupa mennä katsomaan heitä läheisille festareille. Ikää oli 13 v. ja siinä kuunnellessa ajattelin tyyliin, että nyt mä tiedän mitä elämä on :D

Vierailija
17/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hienoa että meillä on mahdollisuus kuulla musiikkia, erillaisia, minun on pakko laittaa musiikkia soimaan kuulokkeisiin  kun lähden kävelemään, se auttaa jatkamaan matkaa, siinä on niin sanotusti kaveri mukana.

Vierailija
18/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain Für Elisen soitettua ekan kerran ilman yhtäkään virhettä.

Vierailija
19/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nine Inch Nails festareilla.

Vierailija
20/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vuodesta toiseen esim. Rolling Stone'ssa ammattilaisten toimesta Kaikkien Aikain Ykkössähkökitaristiksi valittu Jimi Hendrix aloitti soittaan Helvarin matkaradiossa mökillä rappuja yläkertaan kiivetessäni tsipaletta Red House (Polydor-versio; jenkkiversio on minusta pliisumpi, vähän väkinäinen), maailmani mullistui mitä musaan tulee!

Et oo näköjään ainoo:  https://tinyurl.com/etoonakojaanainooheh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan