Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut varhaisnuoruutenne järisyttävin musiikkielämys?

Vierailija
27.06.2026 |

Itselläni se, kun pistin 15-vuotiaana vuonna 1975 levylautaselle King Crimsonin In The Court of the Crimson King -vinyylin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli HIM silloin varhaisteininä. Mankumalla manguttiin kaverin kanssa lupa mennä katsomaan heitä läheisille festareille. Ikää oli 13 v. ja siinä kuunnellessa ajattelin tyyliin, että nyt mä tiedän mitä elämä on :D

Itselläni vähän vastaava kokemus. Päästiin paikallisille pikkufestareille katsomaan Apulannan keikkaa. Kaveri oli fani, mutta itse en ollut juurikaan kuunnellut. Joku "Mitä kuuluu" oli identiteettiä muuttava kokemus ja viimeistään Viivakoodien tullessa olin jo fani. Ikää taisi olla joku 12 v. silloin.

Vierailija
22/22 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin ensimmäistä kertaa Beatlesia äidin vanhoilta kaseteilta. Olin kymmenvuotias vuonna 1992 ja kuunnellut jo jotain sen ajan hittejä mutta mikään ei ollut kolahtanut kuten She Loves You. Alkoi englannin kielen opiskelukin kiinnostaa omalla ajalla ja puolessa vuodessa ymmärsin biisien sanat ja pystyin lukemaan aiheesta englanniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme