Lue keskustelun säännöt.
Mikä on ollut varhaisnuoruutenne järisyttävin musiikkielämys?
27.06.2026 |
Itselläni se, kun pistin 15-vuotiaana vuonna 1975 levylautaselle King Crimsonin In The Court of the Crimson King -vinyylin.
Kommentit (22)
Kun kuulin ensimmäistä kertaa Beatlesia äidin vanhoilta kaseteilta. Olin kymmenvuotias vuonna 1992 ja kuunnellut jo jotain sen ajan hittejä mutta mikään ei ollut kolahtanut kuten She Loves You. Alkoi englannin kielen opiskelukin kiinnostaa omalla ajalla ja puolessa vuodessa ymmärsin biisien sanat ja pystyin lukemaan aiheesta englanniksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itselläni vähän vastaava kokemus. Päästiin paikallisille pikkufestareille katsomaan Apulannan keikkaa. Kaveri oli fani, mutta itse en ollut juurikaan kuunnellut. Joku "Mitä kuuluu" oli identiteettiä muuttava kokemus ja viimeistään Viivakoodien tullessa olin jo fani. Ikää taisi olla joku 12 v. silloin.