Onko makkara mielestäsi hyvää?
Miten valmistettuna ja millaisin lisukkein? Itse pidän pannulla paistetuista bratwursteista, lisäksi paistettu kananmuna, paahdettu leipä.
Kommentit (26)
Miksi lihaa ei voisi syödä aitona pihvinä 100% sen sijaan että söisi jämälihoista kaavittua jauhonahkarustomaustemössöä.
En muuten syö makkaroita melkein koskaan, mutta nuotiomakkara sinapilla luonnon helmassa on taivaallinen ruokaelämys.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei ole hyvää, mutta voin syödä kerran kesässä jos on ihan pakko.
Laittaa Makkaran Airflyeriin niin tulee paljon terveellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvää, mutta voin syödä kerran kesässä jos on ihan pakko.
Minulla on sinulle huonoja uutisia
Grillissä laitettu hyvä mausteinen makkara maistui kyllä.
Bratwursti ja hapankaalikin maistuu.
Aina ei jaksa syödä paksua naudan pihviä.
Hyvä grillimakkara rapsakaksi paistettuna, grillissä tai nuotiossa. Sinappia päälle. Pari kertaa kesässä pakko saada. Jos tuohon kuolen, niin joutaa mennä.
.
On. Grillissä, sopassa, kastikkeessa, laatikkoruokana ym.
Kyllä mä muutaman kerran kesällä syön makkaroita kun mies ostaa ja paistaa grillissä. Hyvää se on. Talvella ei kyllä uppoa.
Joskus keväisin syön ja grillaan makkaraa kun käyn saaressa onkimassa siikaa niin samalla grillataan nuotiolla. Muuten aika harvoin syö enkä kesällä syö makkaraa vaan pihvejä.
Makkara on hyvää kun harvakseltaan syö
Kesäisin syön muutaman grillimakkaran sinapin kera. Muutoin en syö makkaroita missään muodossa.
Montako on ja ei vastausta tarvitset???? Voin niitä laittaa tänne joutessani. 🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Makkara on hyvää kun harvakseltaan syö
Hyvä kun kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihaa ei voisi syödä aitona pihvinä 100% sen sijaan että söisi jämälihoista kaavittua jauhonahkarustomaustemössöä.
Koska eläimessä on muitakin osia kuin pihvejä. Ja ne kannattaa valmistaa eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Grillissä laitettu hyvä mausteinen makkara maistui kyllä.
Bratwursti ja hapankaalikin maistuu.
Aina ei jaksa syödä paksua naudan pihviä.
Ei niinnn...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihaa ei voisi syödä aitona pihvinä 100% sen sijaan että söisi jämälihoista kaavittua jauhonahkarustomaustemössöä.
Koska eläimessä on muitakin osia kuin pihvejä. Ja ne kannattaa valmistaa eri tavalla.
On toki pajooon osia..
on, muutaman kerran kesässä, makkaralla tosiaankin väliä, ei mitään mautonta jauhohöttöä...