Onko makkara mielestäsi hyvää?
Miten valmistettuna ja millaisin lisukkein? Itse pidän pannulla paistetuista bratwursteista, lisäksi paistettu kananmuna, paahdettu leipä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihaa ei voisi syödä aitona pihvinä 100% sen sijaan että söisi jämälihoista kaavittua jauhonahkarustomaustemössöä.
Ei pihviäkään aina halua syödä, kyllä siihenkin kyllästyisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihaa ei voisi syödä aitona pihvinä 100% sen sijaan että söisi jämälihoista kaavittua jauhonahkarustomaustemössöä.
Se onkin kiva kun eläimestä käy 5% ravinnoksi ja loput sitten minkinrehuksi vai?
Oma vastaukseni ap:lle on, että makkara tai pari kesässä on ihan kiva. Muuten ei tule koskettua sianlihaan. Parasta on makkara suoraan nuotiolta tai grillistä, sinapin ja ketsupin kanssa.
Jooo