Kiitollisuusketju
Mistä olet tänään kiitollinen?
Olen itse lopen uupunut (rauta-arvot), mutta astianpesukone tiskaa. Se on uutta uudessa kodissa, olen iloinen siitä.
Kirjoita 1-5 asiaa, jotka hyvin.
Kommentit (18)
Olen hengissä.
On katto pään päällä.
Söin kalakeittoa, ei ole nälkä enää.
Voin mennä illalla uimaan jos haluan
Olen terve.
Siinä viisi syytä olla kiitollinen.
Kävin kaupassa ja siellä yksi äiti puhui lapselleen todella kauniisti ja kannustavasti. Valitettavan usein näkee vanhempien huutavan lapsilleen, joten tukin itsekin hyvälle mielelle kun näin jonkun toimivan vaihteeksi positiivisella tavalla.
1. Naapurin ihana vanhempi leidi soi mulle pienen juttutuokion ja antoi mansikoita mitä oli hakenut torilta lapsenlapsia varten.
.2. Lämmin keli ja loma
3. Kello viel niin vähän et vois yrittää keksii jotain tekemist kun sais itsensä kasaan
4. Rakkauden tuska ei oo viel niin kova ku eilen illal
5. Ja se tärkein, The Leidi laittoi viestii vaikka luulin et en kuule siit tänään mitään. Ei varmaan vastaa enää mut mä otan kaiken minkä saan
M35
Saan viettää aikaa oman vanhemman kanssa ( sairautta taustalla mutt läsnäolossa on voimaa).
Minulla on hyvä koti ja kaikki tarpeellinen elämääni.
Ei ole helteitä.
Tiedän minne menen kuoleman jälkeen.
Loma edessä
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen kivasta puhtaasta kodistani kun palasin reissusta jossa majailin likaisessa ja epähygienisessä kämpässä
Minäkin iloinen puhtaasta kodista.
Aika rauhalliset naapurit.
Söin hyvää ruokaa äsken.
Rahaa enää vähän mutta ovat riittäneet.
Iso kiitos minulle, kun olen niin lahjakas, että pääsin opiskelemaan yliopistoon omilla taidoillani valintakokeen kautta. Olen kiitollinen lahjakkuudestani ja taidoistani :)
En enää ajattele, että palstan naisviha on yleistä. Yksi tuuttaaja tuuttaa niitä tosi paljon täälläkin. Se riittää luomaan yleisvaikutelman.
On katto pään päällä, ruokaa, kauniita tavaroita ym. perusjutut kunnossa. Ja olen saanut olla jo 7 kk vapaalla. Vaikka työttömänä hiukan myös pelottaa rahan loppuminen, joten pelkkää auvoisuutta ei ole ollut. Ja jos olisin tiennyt etukäteen, ettei löydy töitä pitkään aikaan, olisin kyllä ottanut enempi irti vapaasta.
Voitin Lotosta sata euroa, tuli enemmän kuin tarpeeseen, saan velkoja maksettua.
On ruokaa mitä syödä.
Sain myytyä tavaraa Vintedissä.
Saan nukkua milloin huvittaa.
Ei ole kuuma hellekesä.
Nämä tänään mielen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Oisinpa terve.
Tämä ei valitettavasti ollut toivomuskaivo, mutta toivotaan. Jos sinulle on kuitenkin terve varvas tai hius, niin voit olla kiitollinen siitä.
Paranin syövästä, jäin henkiin elinsiirrossa, löysin uuden työn ja työkaverit ovat mukavia. Viihdyn kodissani, lisäsin kävelyä ja nautin ulkoilusta. Minua pidetään hauskana. Nuoret työkaverit pitävät minusta ja lähtevät kanssani mm. museoihin, syömään ja kasvitieteellisiin puutarhoihin. Elämä on ilahduttavaa, kun pystyy liikkumaan.
13:lle Onpa upeaa! Terveyttä ei pidä itseståänselvyytenä tuollaisen jälkeen.
Minä menetin liikuntakyvyn lääkevahingossa, mutta opin uudestaan kävelemään.
Selvisin 2x vuokran maksusta. Oli sopimussakkoa edellisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisinpa terve.
Tämä ei valitettavasti ollut toivomuskaivo, mutta toivotaan. Jos sinulle on kuitenkin terve varvas tai hius, niin voit olla kiitollinen siitä.
Kuntouksessamme oli hlö, joka sanoi: "kynsiin ei koske".
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ja siellä yksi äiti puhui lapselleen todella kauniisti ja kannustavasti. Valitettavan usein näkee vanhempien huutavan lapsilleen, joten tukin itsekin hyvälle mielelle kun näin jonkun toimivan vaihteeksi positiivisella tavalla.
Minäkin tulin eilen iloiseksi siitä kun näin vaatekaupassa äidin rattaiden kanssa ja äiti jutteli pienen lapsen kanssa reippaasti lapsen huomioiden kun shoppaili itselleen vaatetta. Sopivat että menevät leikkipaikkaan seuraavaksi kun lapsi sitä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Paranin syövästä, jäin henkiin elinsiirrossa, löysin uuden työn ja työkaverit ovat mukavia. Viihdyn kodissani, lisäsin kävelyä ja nautin ulkoilusta. Minua pidetään hauskana. Nuoret työkaverit pitävät minusta ja lähtevät kanssani mm. museoihin, syömään ja kasvitieteellisiin puutarhoihin. Elämä on ilahduttavaa, kun pystyy liikkumaan.
Kuulostaa hienolta. Nautihan elämästäsi täysillä jatkossakin!
Olen kiitollinen kivasta puhtaasta kodistani kun palasin reissusta jossa majailin likaisessa ja epähygienisessä kämpässä