Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö juoda illalla lonkeroa?
Kommentit (6)
Mene sinne puistoon spurgujen lasol remmiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Raapaise oikein kunnon känni päälle.
Juo sixpack niin sillä pääset vauhtiin ja sit lähipubiin jatkoille.
Miksi vasta illalla? Juo nyt, niin ei tarvitse arpoa.