Lue keskustelun säännöt.
Sateenkaarilipun alla!
Kommentit (3)
Samat kommarit marssivat nyt pridekulkueessa sateenkaarilipun alla, vaikka itäblokin maissa ei virallisesti ollut homoja tai lesboja. Saati transistoreja tai muusuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarilippu oli 60-70-luvuilla ns. "Edistyksellisen" osuuskauppaliikkeen tunnus.
Muistatte varmaan Mistot, Siwat, EKA-marketit, E-huoltamot, Centrumit, Cumulukset ja Kansa-vakuutusyhtiön?
Kaikki meni konkkaan yhdessä SKP:n kanssa
Ruplarahoitus loppui Neuvostoliiton kaatuessa. E-liikehän oli voittoa tavoittelematon yritys. Vähän kuin Suomen olympiajoukkue ;))
Sateenkaarilippu oli 60-70-luvuilla ns. "Edistyksellisen" osuuskauppaliikkeen tunnus.
Muistatte varmaan Mistot, Siwat, EKA-marketit, E-huoltamot, Centrumit, Cumulukset ja Kansa-vakuutusyhtiön?
Kaikki meni konkkaan yhdessä SKP:n kanssa