Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sateenkaarilipun alla!

Vierailija
27.06.2026 |

Hieno taistolaismarssi:

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarilippu oli 60-70-luvuilla ns. "Edistyksellisen" osuuskauppaliikkeen tunnus.

Muistatte varmaan Mistot, Siwat, EKA-marketit, E-huoltamot, Centrumit, Cumulukset ja Kansa-vakuutusyhtiön?

Kaikki meni konkkaan yhdessä SKP:n kanssa

Vierailija
2/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kommarit marssivat nyt pridekulkueessa sateenkaarilipun alla, vaikka itäblokin maissa ei virallisesti ollut homoja tai lesboja. Saati transistoreja tai muusuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarilippu oli 60-70-luvuilla ns. "Edistyksellisen" osuuskauppaliikkeen tunnus.

Muistatte varmaan Mistot, Siwat, EKA-marketit, E-huoltamot, Centrumit, Cumulukset ja Kansa-vakuutusyhtiön?

Kaikki meni konkkaan yhdessä SKP:n kanssa

Ruplarahoitus loppui Neuvostoliiton kaatuessa. E-liikehän oli voittoa tavoittelematon yritys. Vähän kuin Suomen olympiajoukkue ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi