Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko hesan kaikki ruokariksakuskit miehiä?

Vierailija
27.06.2026 |

kävin hesassa dallailemassa eilen kesäpäivänä. kokemus ei ollut mieltä ylentävä. valtavasti väkeä kadut täynnä säntäilemässä sinne tänne kiireellä. ruokariksoja suhahtelee jalkakäytävillä vieden roskaruokaa kotiovelle laiskalle väestölle joka ei jaksa käydä edes ravintolassa noutamassa omaa ateriaansa. ilmatilan on vallanneet rääkyvät lokit, jotka muistuttavat lentäviä rottia. saa muuten olla varuillaan, ettei joku niistä ruiskaise valkoista lämmintä paskaa päähäsi. jäätelöä et voi nauttia auringossa, sillä lentävä rotta on heti kimpussa jos yrität.

 

hesan ruokariksakuskit näyttävät olevan kaikki miehiä jostain. mistä nämä saa seksiä? onko niillä kumppanit täällä hesassa myös vai pitääkö runkuttaa kuivat kun tekee mieli seksiä?

 

Ajat Telia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Ruoholahdessa on useita naiskuskeja.

Vierailija
2/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tummat miehet ovat ahkeria ja valmiita elättämään perheensä ja kuljettaan ruokia valkoisille laiskoille mies vätyksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä naisiakin.  Vähemmistössä toki.

Lähinnä sitä olen ihmetellyt,  miksi kaikki vaikuttavat olevan aasialaisia?

Vierailija
4/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on välillä ruokaa toimittanut myös kantasuomalaisia sekä ulkomaisia naisia.

Vierailija
5/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin yhden joka painoi keikkaa eilen foodora boksin kanssa vaikka foodora on lopettanut jo suomessa! lisäksi oli joitakin kasvonsa kokonaan peittäneitä, onkohan laittomia?

Vierailija
6/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä muista katukuvassa nähneeni muita. Erikoisosaajia kaukaa aasiasta. Polkee sillä kontiolla ja turkoosi laatikko tarakalla. Itse en ole asiakas. Siinä vaiheessa, kun en saa omin voimin ruokaa ja viinaa haettua kaupasta, ammun kuulan kallooni.

Tämänkin kuljetuksen Sinulle mahdollisti EK - Elinkeinoelämän Keskusliitto. Kiitos EK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on välillä ruokaa toimittanut myös kantasuomalaisia sekä ulkomaisia naisia.

Missä päin?

Täällä Helsingissä en ole nähnyt ensimmäistäkään kuskia joka ei olisi selvästi ulkomaalaistaustainen. 

Naisia kyllä muutaman. 

Vierailija
8/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niillä kesäkuumallakin on sellaiset isot vuoratut hanskat ohjaustankoon kiinnitettynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on välillä ruokaa toimittanut myös kantasuomalaisia sekä ulkomaisia naisia.

Missä päin?

Täällä Helsingissä en ole nähnyt ensimmäistäkään kuskia joka ei olisi selvästi ulkomaalaistaustainen. 

Naisia kyllä muutaman. 

Aiemmin näki kantasuomalaisia. Taisi käydä niin että palkkiot leikattiin sille tasolle ettei kukaan enää noita hommia halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi