Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy olla hullu jos menee tuskaan

27.06.2026 |

Sehän on saatananpalvojien festari

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään. 

Vierailija
2/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.

4/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Mistä olet saanut päähäsi että en aikuisena terveenä ihmisenä osaisi ostaa itse lippujani?

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

5/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.

Mistä olet saanut päähäsi että olisin sen niminen?

 

Mähän olen hämännyt lähes kaiken mitä puhun

 

Koska teen kaikkeni ettei kukaan saa koskaan tietää kuka olen

 

Tai tule mun tai perheeni oven taakse

 

Heitin vaan hatusta että kuka muka olen ja heti kaikki uskoo sairasta

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
6/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Mistä olet saanut päähäsi että en aikuisena terveenä ihmisenä osaisi ostaa itse lippujani?

Älä valehtele, et sinä ole terve. Terve ihminen ei spämmäisi vauvapalstalle sellaista sontaa kuin sinä syydät tänne jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.

Mistä olet saanut päähäsi että olisin sen niminen?

 

Mähän olen hämännyt lähes kaiken mitä puhun

 

Koska teen kaikkeni ettei kukaan saa koskaan tietää kuka olen

 

Tai tule mun tai perheeni oven taakse

 

Heitin vaan hatusta että kuka muka olen ja heti kaikki uskoo sairasta

Hullulle iskee paniikki ja yrittää nyt väittää ettei ole kertonut täällä siskonsa ja isänsä nimiä oman lisäksi, asuinpaikkoja jne. 

8/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään. 

Elätti on vieläkin semmonen joka on hankkiutunut laiskuuttaan eläkkeelle mä en ole laiskuuttani en siis voi olla mä sitäpaitsi käyn eläkkeestä huolimatta töissä

 

Enkä ole laitoksessa enkä tiedä mistä olet moista keksinyt mutta nyt jätät mut rauhaan tai kerron poliisille

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen ei spämmäilisi tälläkään palstalla toinen toistaan sakeampaa pskaa päivät pitkät, joten taidat ihan itse olla hullumpi kuin yksinään Tuska-festareille menijöistä ja vammaisempi kuin yksikään festarin esiintyjistä. 
Heillä sentään on siellä samanhenkisten seurassa kavereita eikä tarvitse purkaa yksinäisyyttään netissä ja saavat samalla olla raittiissa ilmassa. 

10/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.

Mistä olet saanut päähäsi että olisin sen niminen?

 

Mähän olen hämännyt lähes kaiken mitä puhun

 

Koska teen kaikkeni ettei kukaan saa koskaan tietää kuka olen

 

Tai tule mun tai perheeni oven taakse

 

Heitin vaan hatusta että kuka muka olen ja heti kaikki uskoo sairasta

Hullulle iskee paniikki ja yrittää nyt väittää ettei ole kertonut täällä siskonsa ja isänsä nimiä oman lisäksi, asuinpaikkoja jne. 

Millos mä asuinpaikkani olen sanonut?

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hullu oli eilen. Tänäänkin heti Pride kulkueen ja puistojuhlan jälkeen.

Vierailija
12/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallijengi on enimmäkseen aika mukavaa. Miesystävä meinas mennä, tai siis hommasi jo rannekkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
13/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sanoin joskus läpällä asuvani joensuussa

 

Mutta en mä todellista asuinpaikkaa ole kertonut

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
14/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole Steelistä kuullut? Ehkä hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Edunvalvojan antama viikkoraha on 20 euroa.

16/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ei sua sinne päästettäisikään kommentteja

 

Eihän tuossa aloituksessa edes lue että haluaisin sinne päästäkään

 

Te tuskin tiedätte mun pääsemisistä yhtään mitään joten älkää puuttuko

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
17/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Ei , ja siksi lapselliset päätäni auon.

18/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Edunvalvojan antama viikkoraha on 20 euroa.

Mä en tiennyt että mulla on semmonen mutta kiitos kun kerroit

 

Kerroppas samalla myös se missä kohtaa tuossa mun aloituksessa sun mielestä käy ilmi että haluaisin päästä yhdellekään festarille

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
19/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Mistä olet saanut päähäsi että en aikuisena terveenä ihmisenä osaisi ostaa itse lippujani?

Et ihN aikuiselta vaikuta aloituksesi perusteella 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
20/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kokemattomalle vähän jännä paikka.

Ihmiset ovat tosi mukavia kyllä, mutta se kokonaisuus! Siellä on aika kirjavaa joukkoa, vaikka melkein kaikilla onkin mustat vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan