Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy olla hullu jos menee tuskaan

27.06.2026 |

Sehän on saatananpalvojien festari

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Edunvalvojan antama viikkoraha on 20 euroa.

Mä en tiennyt että mulla on semmonen mutta kiitos kun kerroit

 

Kerroppas samalla myös se missä kohtaa tuossa mun aloituksessa sun mielestä käy ilmi että haluaisin päästä yhdellekään festarille

Se katkera vuodatus mikä paistaa läpi.  Jos et ole  menossa niin  sille ei kuulu hulluksi haukkua ketkä sinne menee.  

Vierailija
22/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään. 

Elätti on vieläkin semmonen joka on hankkiutunut laiskuuttaan eläkkeelle mä en ole laiskuuttani en siis voi olla mä sitäpaitsi käyn eläkkeestä huolimatta töissä

 

Enkä ole laitoksessa enkä tiedä mistä olet moista keksinyt mutta nyt jätät mut rauhaan tai kerron poliisille

Et sinä missään töissä käy, täällä jo seiskalta aloitat spämmäämisen joka päivä. Montako vuotta tätä olet jatkanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kokemattomalle vähän jännä paikka.

Ihmiset ovat tosi mukavia kyllä, mutta se kokonaisuus! Siellä on aika kirjavaa joukkoa, vaikka melkein kaikilla onkin mustat vaatteet.

Mitäs jännää taas taas tässä on    juu jännnäää🤭

Vierailija
24/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään. 

Elätti on vieläkin semmonen joka on hankkiutunut laiskuuttaan eläkkeelle mä en ole laiskuuttani en siis voi olla mä sitäpaitsi käyn eläkkeestä huolimatta töissä

 

Enkä ole laitoksessa enkä tiedä mistä olet moista keksinyt mutta nyt jätät mut rauhaan tai kerron poliisille

Et sinä missään töissä käy, täällä jo seiskalta aloitat spämmäämisen joka päivä. Montako vuotta tätä olet jatkanut?

Tuo nainenhan on itse kertonut olleensa joskus laitoksessa ja on edelleen edunvalvojan valvottavana. 

Vierailija
25/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen musiikin vuoksi festareille/keikoille ja tänä vuonna Tuskan kattaus oli/on surkeahko.

 

Ei siis kiinnostanut.

Vierailija
26/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä itse paholainenkaan enää käy.
Paholaisellakaan ole rahaa maksaa noita hintoja tai kiinnostusta mennä katsomaan samoja, toistuvia, tylsiä ja väsyneitä buukkauksia, lämppäreitä ja jotain deathcorea.

Se käy brutal assaultissa, obscene extremessä ja helfesteillä. Kesän jälkeen se menee takas jenkkilään ihmettelemään ton oranssin pallon sekoiluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Mistä olet saanut päähäsi että en aikuisena terveenä ihmisenä osaisi ostaa itse lippujani?

Kun et ole terve ja rahakin on ns. Kela-tili.

Vierailija
28/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntaiseurakunnan jäsenet käy siellä paljonkin . Eikä vain nuoret , myös vanhemmat .  Ne on niin musiikki porukkaa ylistyksen johtajia .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuskafestari siis täysin puhdas kristityistä hihhuleista?

rauhaa ja rakkautta, kun sodanhimoiset ja kostonhaluiset uskovaiset eivät ole siellä polttamassa noitia.

Vierailija
30/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Tuska festivalit ei ole minun juttu, on hyvä että kesä tarjoaa kaikille jotakin viihdettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siellä Hokkaakin palvoa. 

Vierailija
32/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi siellä Hokkaakin palvoa. 

Vieläkö se kuolaa kuvien perään, sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tuskafestari siis täysin puhdas kristityistä hihhuleista?

rauhaa ja rakkautta, kun sodanhimoiset ja kostonhaluiset uskovaiset eivät ole siellä polttamassa noitia.

Aika moni ristittykin fanittaa metallia, joten ei varmasti ole. Joku vapareifen kesäleiri voisi olla parempi. 

Vierailija
34/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?

Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.

Mistä olet saanut päähäsi että olisin sen niminen?

 

Mähän olen hämännyt lähes kaiken mitä puhun

 

Koska teen kaikkeni ettei kukaan saa koskaan tietää kuka olen

 

Tai tule mun tai perheeni oven taakse

 

Heitin vaan hatusta että kuka muka olen ja heti kaikki uskoo sairasta

Hullulle iskee paniikki ja yrittää nyt väittää ettei ole kertonut täällä siskonsa ja isänsä nimiä oman lisäksi, asuinpaikkoja jne. 

Millos mä asuinpaikkani olen sanonut?

Vai MÄ ?  Nytkö on kivaa nainen leikkiä peraa... 🐖    Eikö hävetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään. 

Elätti on vieläkin semmonen joka on hankkiutunut laiskuuttaan eläkkeelle mä en ole laiskuuttani en siis voi olla mä sitäpaitsi käyn eläkkeestä huolimatta töissä

 

Enkä ole laitoksessa enkä tiedä mistä olet moista keksinyt mutta nyt jätät mut rauhaan tai kerron poliisille

Et sinä missään töissä käy, täällä jo seiskalta aloitat spämmäämisen joka päivä. Montako vuotta tätä olet jatkanut?

Tuo nainenhan on itse kertonut olleensa joskus laitoksessa ja on edelleen edunvalvojan valvottavana. 

Juu juu asun kaupungin yksiöläävässä.  En vuosiin ole uskaltanut ulos mennä. Pameja nakkelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi