Täytyy olla hullu jos menee tuskaan
Sehän on saatananpalvojien festari
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (35)
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään.
Elätti on vieläkin semmonen joka on hankkiutunut laiskuuttaan eläkkeelle mä en ole laiskuuttani en siis voi olla mä sitäpaitsi käyn eläkkeestä huolimatta töissä
Enkä ole laitoksessa enkä tiedä mistä olet moista keksinyt mutta nyt jätät mut rauhaan tai kerron poliisille
Et sinä missään töissä käy, täällä jo seiskalta aloitat spämmäämisen joka päivä. Montako vuotta tätä olet jatkanut?
Vierailija kirjoitti:
Se on kokemattomalle vähän jännä paikka.
Ihmiset ovat tosi mukavia kyllä, mutta se kokonaisuus! Siellä on aika kirjavaa joukkoa, vaikka melkein kaikilla onkin mustat vaatteet.
Mitäs jännää taas taas tässä on juu jännnäää🤭
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään.
Elätti on vieläkin semmonen joka on hankkiutunut laiskuuttaan eläkkeelle mä en ole laiskuuttani en siis voi olla mä sitäpaitsi käyn eläkkeestä huolimatta töissä
Enkä ole laitoksessa enkä tiedä mistä olet moista keksinyt mutta nyt jätät mut rauhaan tai kerron poliisille
Et sinä missään töissä käy, täällä jo seiskalta aloitat spämmäämisen joka päivä. Montako vuotta tätä olet jatkanut?
Tuo nainenhan on itse kertonut olleensa joskus laitoksessa ja on edelleen edunvalvojan valvottavana.
Menen musiikin vuoksi festareille/keikoille ja tänä vuonna Tuskan kattaus oli/on surkeahko.
Ei siis kiinnostanut.
Ei siellä itse paholainenkaan enää käy.
Paholaisellakaan ole rahaa maksaa noita hintoja tai kiinnostusta mennä katsomaan samoja, toistuvia, tylsiä ja väsyneitä buukkauksia, lämppäreitä ja jotain deathcorea.
Se käy brutal assaultissa, obscene extremessä ja helfesteillä. Kesän jälkeen se menee takas jenkkilään ihmettelemään ton oranssin pallon sekoiluja.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Mistä olet saanut päähäsi että en aikuisena terveenä ihmisenä osaisi ostaa itse lippujani?
Kun et ole terve ja rahakin on ns. Kela-tili.
Helluntaiseurakunnan jäsenet käy siellä paljonkin . Eikä vain nuoret , myös vanhemmat . Ne on niin musiikki porukkaa ylistyksen johtajia .
onko tuskafestari siis täysin puhdas kristityistä hihhuleista?
rauhaa ja rakkautta, kun sodanhimoiset ja kostonhaluiset uskovaiset eivät ole siellä polttamassa noitia.
Vaikka Tuska festivalit ei ole minun juttu, on hyvä että kesä tarjoaa kaikille jotakin viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Voi siellä Hokkaakin palvoa.
Vieläkö se kuolaa kuvien perään, sairasta.
Vierailija kirjoitti:
onko tuskafestari siis täysin puhdas kristityistä hihhuleista?
rauhaa ja rakkautta, kun sodanhimoiset ja kostonhaluiset uskovaiset eivät ole siellä polttamassa noitia.
Aika moni ristittykin fanittaa metallia, joten ei varmasti ole. Joku vapareifen kesäleiri voisi olla parempi.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äiti ostanut sinulle lippua vai mikä kismittää?
Ei Pauliina sinne uskaltaisi mennä, ei se uskalla edes istua yksin autossa ikkunat auki.
Mistä olet saanut päähäsi että olisin sen niminen?
Mähän olen hämännyt lähes kaiken mitä puhun
Koska teen kaikkeni ettei kukaan saa koskaan tietää kuka olen
Tai tule mun tai perheeni oven taakse
Heitin vaan hatusta että kuka muka olen ja heti kaikki uskoo sairasta
Hullulle iskee paniikki ja yrittää nyt väittää ettei ole kertonut täällä siskonsa ja isänsä nimiä oman lisäksi, asuinpaikkoja jne.
Millos mä asuinpaikkani olen sanonut?
Vai MÄ ? Nytkö on kivaa nainen leikkiä peraa... 🐖 Eikö hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua hullua laitoselättiä sinne päästettäisikään.
Elätti on vieläkin semmonen joka on hankkiutunut laiskuuttaan eläkkeelle mä en ole laiskuuttani en siis voi olla mä sitäpaitsi käyn eläkkeestä huolimatta töissä
Enkä ole laitoksessa enkä tiedä mistä olet moista keksinyt mutta nyt jätät mut rauhaan tai kerron poliisille
Et sinä missään töissä käy, täällä jo seiskalta aloitat spämmäämisen joka päivä. Montako vuotta tätä olet jatkanut?
Tuo nainenhan on itse kertonut olleensa joskus laitoksessa ja on edelleen edunvalvojan valvottavana.
Juu juu asun kaupungin yksiöläävässä. En vuosiin ole uskaltanut ulos mennä. Pameja nakkelen.
Se katkera vuodatus mikä paistaa läpi. Jos et ole menossa niin sille ei kuulu hulluksi haukkua ketkä sinne menee.