Lue keskustelun säännöt.
Kerrostalossa naapurin pierun äänet kuuluu läpi
27.06.2026 |
Yläkerran naapurin asunnosta kuuluu asumisen äänet alapuolella olevaan asuntoon.
Todella huonot äänieristykset uusissa kerrostaloissa.
Kommentit (7)
Se kuuluu elämään, pieru.
Silloin se voi kuulua myös naapuriin mut onneks ei haju....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on uusi talo, niin valitusta rakennuttajalle! Jotain nyt tehty rakennusmääräisten vastaisesti!
Jos tulee haju myös niin sitten tosi huterat seinät.
30- ja 40-luvun kerrostaloissa on todella paksut seinä- ja lattiarakenteet. Mitään ei kuulu naapurista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä on tosi hiljaiset naapurit. Sattuipa sitten naapurilla olemaan flunssa ja jokainen vienokin yskähdys kuului.
Sen jälkeen en ole uskaltanut pieraista. Tulee vielä häätö.
Parvekkeelle ei saa mennä edes pieremään, lasitukset voi särkyä.