Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Riikka Purra on niin huono sietämään kritiikkiä?

Vierailija
27.06.2026 |

49-vuotias nainen! Viisikymppiä lähestyy kovaa vauhtia. Tuossa iässä pitäisi ihmisen jo viimeistään pystyä vahvaan itsekritiikkiin, eikä syyttelemään muita tekemistään virheistä, joita KAIKKI - mukaan lukien minä - todellakin tekevät.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiu meppejä / Meppitiu.

Vierailija
2/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla tammenterho silmänä. Riikka nimenomaan ei loukkaannu kritiikistä. Entinen pääministerimme Sannuli itki 😭 vittujulkisesti kansalle, sanoi että kaikki hänen virheensä on vain naisvihaa ja että olenhan minäkin ihminen. Riikka on pikkuisen eri maata 🦾

Heh, Riikan puheet puoluekokouksissa on pelkkää uhriutumista.

"Nyyh, minä vain parhaani yritän tehdä, ja aina meitä syytetään, byäääh...😭😭😭"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Riikka rikki?

Vierailija
4/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei persut kestä ikinä mitään kritiikkiä kun kokevat olevansa niin täydellisiä

Vierailija
5/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2027: bye-bye, persulit! Oppositio kutsuu. Pääsette sinne räksyttämään. Ja sinnehän te korkeintaan kuuluttekin.

Vierailija
6/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.  Riikka sietää kritiikkiä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla tammenterho silmänä. Riikka nimenomaan ei loukkaannu kritiikistä. Entinen pääministerimme Sannuli itki 😭 vittujulkisesti kansalle, sanoi että kaikki hänen virheensä on vain naisvihaa ja että olenhan minäkin ihminen. Riikka on pikkuisen eri maata 🦾

Heh, Riikan puheet puoluekokouksissa on pelkkää uhriutumista.

"Nyyh, minä vain parhaani yritän tehdä, ja aina meitä syytetään, byäääh...😭😭😭"

Purraa hävettää helvetisti äänestäjänsä  silmissä kun  EI TÄYTTÄÄNYTT  YHTÄÄN  VALIUPAUSTAAN PERSUJEN  VAALIOHJELMASTA.  Kun sai äänet niin syöksyi Orpon kainaloon kokoomuslaiseksi.    Siksipä  persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin ja joukkopako jatkuu.  😂😂😂😂😂😂

Vierailija
8/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei yleisesti kestä kritiikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Riikka rikki?

On. Se on huoli-ilmoituksen paikka.

Vierailija
10/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se saattaa rassata jonkin verran jos yhtenään käsketään tap pamaan itsensä, lapsensa, miehensä tai uhataan väkivallalla. Sitähän te vasemmistolaiset teette jatkuvasti. Vieläpä pääasiassa naiset.

Mites ne Riikan scriptaan rustailut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Riikka rikki?

Äänestäjäjiensä pettäjä.... heikensi duunareiden työolot  moninkertaisesti.   Häpeällistä. !!!!!  Eskoon luuturätti.

Vierailija
12/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossai vielä video Riikkulin itkupotkuraivareista kun toimittajan kysymys petetyistä vaalilupauksista ei miellyttänyt? Riikkuli 3v lähti pakoon toimistoon. 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purraan kohdistuu yleensä vain aiheetonta kritiikkiä, on hoitanut työnsä hyvin. Olen seurannut poliittisia keskusteluja ja Purra hillitsee aina itsensä parhaiten kiivastumatta, kuten muut politiikan päättäjät yleensä tekee, varsinkin vihervasemmiston edustajat, joiden käytös usein riistäytyy täysin käsistä.

Vierailija
14/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Riikka rikki?

Äänestäjäjiensä pettäjä.... heikensi duunareiden työolot  moninkertaisesti.   Häpeällistä. !!!!!  Eskoon luuturätti.

Kuka Esko ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha Oliko Sanna Marin sit parempi. Tai Sofia Virta

Vierailija
16/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purraan kohdistuu yleensä vain aiheetonta kritiikkiä, on hoitanut työnsä hyvin. Olen seurannut poliittisia keskusteluja ja Purra hillitsee aina itsensä parhaiten kiivastumatta, kuten muut politiikan päättäjät yleensä tekee, varsinkin vihervasemmiston edustajat, joiden käytös usein riistäytyy täysin käsistä.

Ei kai tuosta paskemmin kuin pershuorien saksilehmä voi yhtään mitään duunia enää mitenkään hoitaa?

Ja sitten se sekopää aina kun joku kritisoi uhriutuu naama norsunvitulla vinkuen. 

Vierailija
17/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuminen on persujen erikoisvahvuus. Vastuunottoon sen sijaan ei kykene millään.

Vierailija
18/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Riikka rikki?

Äänestäjäjiensä pettäjä.... heikensi duunareiden työolot  moninkertaisesti.   Häpeällistä. !!!!!  Eskoon luuturätti.

Kuka Esko ?

EK:n luuturätti

Vierailija
19/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purraan kohdistuu yleensä vain aiheetonta kritiikkiä, on hoitanut työnsä hyvin. Olen seurannut poliittisia keskusteluja ja Purra hillitsee aina itsensä parhaiten kiivastumatta, kuten muut politiikan päättäjät yleensä tekee, varsinkin vihervasemmiston edustajat, joiden käytös usein riistäytyy täysin käsistä.

Ei kai tuosta paskemmin kuin pershuorien saksilehmä voi yhtään mitään duunia enää mitenkään hoitaa?

Ja sitten se sekopää aina kun joku kritisoi uhriutuu naama norsunvitulla vinkuen. 

Ilmiannettu ja nettivinkattu palstan Persuhullun maaniset horinat.

Vierailija
20/24 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purraan kohdistuu yleensä vain aiheetonta kritiikkiä, on hoitanut työnsä hyvin. Olen seurannut poliittisia keskusteluja ja Purra hillitsee aina itsensä parhaiten kiivastumatta, kuten muut politiikan päättäjät yleensä tekee, varsinkin vihervasemmiston edustajat, joiden käytös usein riistäytyy täysin käsistä.

Ei kai tuosta paskemmin kuin pershuorien saksilehmä voi yhtään mitään duunia enää mitenkään hoitaa?

Ja sitten se sekopää aina kun joku kritisoi uhriutuu naama norsunvitulla vinkuen. 

Tässä esimerkki täysin asiattomasta kritiikistä, jota pitäisi sietää. Tuollaisia te vasemmistolaiset olette. Solvaamista, huutamista, henkilökohtaisuuksia, huoli-ilmoituksia jne jne. Täysin asiatonta käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan