Lue keskustelun säännöt.
Uunimallinen airfryer
27.06.2026 |
Suositteletko, jos kokemusta myös pönttömallista?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on uuni
Minulla on sekä uunissa että mikrossa kiertoilma. Tosin on airfryerkin pienempiä valmistusmääriä varten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla on uuni