Kannattaako ottaa vastaan insinööriopiskelupaikka
amk:sta? Tuommoisen sain nyt sitten. Olisin halunnut yliopistoon (jo monta vuotta) mutta ovet eivät ole sinne auenneet.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Amkin jälkeen voi hakea maisteriopintoihin yliopistoon
Siis tämä. Sulla on opiskelupaikka, onnittelut siitä. Teet amk opinnot ja jatkat siitä aikanaan maisteritutkintoon. Jos haluat. Tyhmintä on hylätä opiskelupaikka päähänpinttymän takia. Varsinkin kun opinnot on saman alan opintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amkin jälkeen voi hakea maisteriopintoihin yliopistoon
Siis tämä. Sulla on opiskelupaikka, onnittelut siitä. Teet amk opinnot ja jatkat siitä aikanaan maisteritutkintoon. Jos haluat. Tyhmintä on hylätä opiskelupaikka päähänpinttymän takia. Varsinkin kun opinnot on saman alan opintoja.
Mutta kun menettää ensikertalaisuuden ja jos ei sitten pääsekään.
Ei kannata. Opiskelu on turhaa ajan hukkaa ja siltäkin ajalta jää työttömyyskorvaukset saamatta.
Riippuu siitä haluatko nyt kortistoon, vai opintojen jälkeen
Amkin jälkeen voi hakea maisteriopintoihin yliopistoon