Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa vastaan insinööriopiskelupaikka

Vierailija
27.06.2026 |

amk:sta? Tuommoisen sain nyt sitten. Olisin halunnut yliopistoon (jo monta vuotta) mutta ovet eivät ole sinne auenneet. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amkin jälkeen voi hakea maisteriopintoihin yliopistoon

Vierailija
2/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan saat diplomin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amkin jälkeen voi hakea maisteriopintoihin yliopistoon

Siis tämä. Sulla on opiskelupaikka, onnittelut siitä. Teet amk opinnot ja jatkat siitä aikanaan maisteritutkintoon. Jos haluat. Tyhmintä on hylätä opiskelupaikka päähänpinttymän takia. Varsinkin kun opinnot on saman alan opintoja.

Vierailija
4/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amkin jälkeen voi hakea maisteriopintoihin yliopistoon

Siis tämä. Sulla on opiskelupaikka, onnittelut siitä. Teet amk opinnot ja jatkat siitä aikanaan maisteritutkintoon. Jos haluat. Tyhmintä on hylätä opiskelupaikka päähänpinttymän takia. Varsinkin kun opinnot on saman alan opintoja.

Mutta kun menettää ensikertalaisuuden ja jos ei sitten pääsekään.

Vierailija
5/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Opiskelu on turhaa ajan hukkaa ja siltäkin ajalta jää työttömyyskorvaukset saamatta.

Vierailija
6/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä haluatko nyt kortistoon, vai opintojen jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan