Jenkit tuhlanneet Tomahawkeja 10 vuoden varastot
https://yle.fi/a/74-20233537
Ja silti hävisivät sodan🤣 Yhtään tavoitetta ei ole saavutettu. Tyhmeliinit luulevat, että sotiminen on ilmaista ja ohjuksia tuotetaan kuin maitopurkkeja liukuhihnalta. Sotia ei voiteta ohjuksilla vaan tappionsietokyvyllä ja miesylivoimalla. Muistatko kun nolosti uhosit, että jenkit tuhoavat Venäjän joukot Ukrainassa🤣 No USA USA. Jenkit on pumpulia ja USA ei voita jokaista näkyvää eikä näkymätöntä armeijaa.
Kommentit (4)
Tuhlasivat kaikki. Eikä niitä valmisteta ollenkaan, eikä ole valmistettu vuosi kymmeniin.
Jonkin verran modernisointiin vanhaa tuotantoa 70 luvulta mutta se on nyt loppu.
Jenkit pakenivat pää kolmantena jalkana Afganistanista.
NATOn viimeisetkin uskottavuuden rippeet ovat mennyttä.😁
Mahtaa jenkkien faneja nolottaa🤣