Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yövieraista

Vierailija
26.06.2026 |

Mitä mieltä olette? Saatte yövieraita, olet siivonnut ja valmistellut urakalla. Vieraat saapuvat, istuvat hetken aikaa ja sanovat sitten että hei kuulkaas, nyt on tilanne se että me tästä lähdetäänkin hotelliin. Ei kun heipat!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kuinka helpottunut olisin tuossa tilanteessa

Vierailija
2/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin pettynyt, sillä olisin valmistautunut mukavaan illanviettoon ruokineen tai naposteltavineen, jutteluihin siitä mitä kuuluu, mitä on tehty hat näetty j. n. e,  ja jokatapauksessa kivaan yhteiseen aamupalaan. Mutta minkäs sille voi jos vieraiden mieli muuttuu. Olisi saanut muuttua vsin noin puolta päivää aiemmin.

En yleensä osoita mieltäni, mutta jos suoraa kysytään, onko sukset nyt tuttavuudessa/ystävyydessä jostain kohtaa ristissä, sanoisin sen kyllä. 
 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla