Iso luuta alkaa lakaisemaan valtiolla ja julkisella sektorilla - 20 % lentää pihalle
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012081842.html
Kunhan saadaan tekoäly vauhtiin niin helposti puolet noista 700000 turhakkeesta päätyy kortistoon. Näin saadaan valtavat säästöt ja velkaongelma ratkeaa itsestään.
Kommentit (38)
Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä.
Siis eläkkellehän poistuu tuo 20% julkiselta.
Nooh… Jos ette ennenkään saaneet palvelua niin ette tule myöhemminkään saamaan :D
Voitte sitten räyhätä sille tekoälylle huolenne!
Kohta meillä on tekoälypoliisi, -armeija, sairaanhoito jne. Toivottavasti myös veronmaksajat ovat tekoälyjä, muuten homma ei toimi.
Hyvä juttu. Kommunistit saavat potkut persuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä.
Ei sillä verotuloja pahemmin saada, jos maksetaan veroista palkkaa jollekulle sellaisesta hommasta, jonka kone tekee halvemmalla ja paremmin, ja napsaistaan siitä osuus takaisin verona.
loistavaa! Nyt varuskuntia kiinni! Ja pari sairaalaa päälle!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Kommunistit saavat potkut persuksiin.
poliisit ja armeijan upseerit onkin kommareita ja wokeja
Vierailija kirjoitti:
Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä.
Valtion työntekijä ei ole veronmaksaja😂Hän on kulu, mutta tätä ei vassari voi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä.
Säästöä se silti on, jos verovaroista 3000e/kk palkkaa saava henkilö saa jatkossa vain 640e/kk yleistuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä.
Valtion työntekijä ei ole veronmaksaja😂Hän on kulu, mutta tätä ei vassari voi tajuta.
Tämä. Jos valtio antaa sinulle 2500e ja palautat siitä 500e, niin valtio jää silti 2000e tappiolle.
Saanko kuitenkin passin kohtuullisessa ajassa? Tekeekö tekoäly sen minulle ja lähettää ja laskuttaa myös?
Vierailija kirjoitti:
loistavaa! Nyt varuskuntia kiinni! Ja pari sairaalaa päälle!
Pidetään mieluummin sairaalat auki mutta vähennetään henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Kommunistit saavat potkut persuksiin.
Mistä sinä tiedät kuka on kommunisti ja kuka ei. Sama vain yksityisellä sektorilla niin säästetään oikein kunnolla. Kenkää kaikille niin johan Suomi nousee.
Se tietää myös terveyskeskusten alasajoa, supistuksia vanhusten palveluissa, kouluissa, päivähoidossa ja monessa muussa "turhakkeessa". Monia asioita pidetään itsestään selvänä, kovalla työllä rakennettu hyvinvointi romutetaan.
Täällä oli just hyvä ketju tuosta. Tekoäly itse kertoi siinä kuinka tuo ei säästä mitään, siinä teknojätti vaan pääsee kuppaamaan lopppupeleissä veronmaksajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman verran vähemmän veron maksajia ja enemmän tuilla eläjiä.
Valtion työntekijä ei ole veronmaksaja😂Hän on kulu, mutta tätä ei vassari voi tajuta.
Tämä. Jos valtio antaa sinulle 2500e ja palautat siitä 500e, niin valtio jää silti 2000e tappiolle.
Silti hän käyttää rahojaan ostoksiin. Kansantalous pyörii kun ihmiset kuluttavat. Tätä palstaincelit eivät ymmärrä.
Kyllä!