Haluan pois hoitoalalta (en ole enää hoitaja mutta olen siinä työympäristössä)
Kiitti mulle riitti.
Mihin tahansa muualle voisin mennä mutta miten?
Kommentit (11)
Olet varmasti vanhusten hoivakotilaitoksessa. Nehän ovatkin varsinaisia murheenkryynejä.
Sama täällä. Mutta lähteä aioin, se on varmaa! Työympäristo on hirveä. Eritteitä, eritteitä, eritteitä.Vaeltavia sekavia asukkeja. Henkilökunta täysin loppu.
No voi jösses. Keksi kiva koulutusala, hae ja mahdollisesti pääse. Opiskele ja voit saada työpaikan.
Saa suorittaa!
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses. Keksi kiva koulutusala, hae ja mahdollisesti pääse. Opiskele ja voit saada työpaikan.
Saa suorittaa!
Minne voisi mennä ilman lisäkoulutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses. Keksi kiva koulutusala, hae ja mahdollisesti pääse. Opiskele ja voit saada työpaikan.
Saa suorittaa!
Minne voisi mennä ilman lisäkoulutusta?
Et mihinkään
Mahdotontahan se on nyt työpaikkaa vaihtaa vieraalle toimialalle.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mutta lähteä aioin, se on varmaa! Työympäristo on hirveä. Eritteitä, eritteitä, eritteitä.Vaeltavia sekavia asukkeja. Henkilökunta täysin loppu.
Kus ta pas kaa pie ruja oksennusta verta limaa ja huutamista
Hakemalla. Onnea.