Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun menette syömään hienoon ravintolaan

Vierailija
26.06.2026 |

Niin pyydättekö koko a la carten ja paljon pottuja päälle, vai mitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään et ole ikinä päässyt hienoon ravintolaan.

Vierailija
2/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pyydän sinappia ja ketsuppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän itse kalan ja tekevät siitä illallisen. 

Vierailija
4/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan maidolla.

Vierailija
5/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman monen ruokalajin yllätysmenu, premium viiniparituksella, kiitos. Ei allergioita. 

 

Koskaan ei ole joutunut pettymään. 

Vierailija
6/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt hienossa ravintolassa. Missä niitä edes on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kossupullon povitaskusta ja pyydän puhtaan lasin.

Vierailija
8/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan Apsin kepapsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ollut missään todella hienossa ravintolassa Pariisissa, Roomassa, New Yorkissa tms. enkä edes haluaisi. Mä en osaisi tilata mitään järkevää, en ymmärtäisi mitä viinejä minkäkin ruoan kanssa valita, en osaisi syödä tarpeeksi hienosti ja ennenkaikkea - mulla ei olisi rahaa maksaa vaikka jotain 1500 euron//us dollarin arvoista ruokaa. Ehei, mä pysyn ihan tavallisissa ravintoloissa. 

Vierailija
10/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman monen ruokalajin yllätysmenu, premium viiniparituksella, kiitos. Ei allergioita. 

 

Koskaan ei ole joutunut pettymään. 

Tämähän se on oikea valinta. Etukäteen tilattuna toimii myös kasvisvaihtoehdolla. Aina saanut erinomaisen kokonaisuuden. Viinit tosin otan puolikkaana, koska muuten niitä tulee liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene.

Vierailija
12/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan oli täyttä huumoria, etteks te nyt tajuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan maidolla.

Itse aloitan piimällä, maito on jotenkin niin tavanomaista. Jos on syytä juhlaan, pyydän piimäbellinin. Siihen tulee piimää, proseccoa ja Piltin persikkasosetta. 

Vierailija
14/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman monen ruokalajin yllätysmenu, premium viiniparituksella, kiitos. Ei allergioita. 

 

Koskaan ei ole joutunut pettymään. 

Tämähän se on oikea valinta. Etukäteen tilattuna toimii myös kasvisvaihtoehdolla. Aina saanut erinomaisen kokonaisuuden. Viinit tosin otan puolikkaana, koska muuten niitä tulee liikaa.

Tai sitten annat treffiseurasi auttaa sinua hieman niiden viinien kanssa, just sayin'... ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman monen ruokalajin yllätysmenu, premium viiniparituksella, kiitos. Ei allergioita. 

 

Koskaan ei ole joutunut pettymään. 

Tämähän se on oikea valinta. Etukäteen tilattuna toimii myös kasvisvaihtoehdolla. Aina saanut erinomaisen kokonaisuuden. Viinit tosin otan puolikkaana, koska muuten niitä tulee liikaa.

Tai sitten annat treffiseurasi auttaa sinua hieman niiden viinien kanssa, just sayin'... ;) 

Kyllä se seuralainenkin saa ihan yhtä paljon juomaa. Itselleni 5-7 lasia on kuitenkin ihan liikaa parin tunnin aikana juotavaksi, joten mielummin vähemmän, niin ilta on miellyttävämpi.