Miksi tällä palstalla ei ole ikärajaa?
Ei tänne kyllä lapsilla ja nuorilla ole mitään asiaa ja kyllä tuon nyt vois sivulla mainita.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet pelkän maininnan auttavan?
No, voi se jollekin fiksulle lapselle / nuorelle olla syy poistua heti palstalta.
Onhan.
Se on syntymän ja kuoleman välillä.
Palstalle pankkitunnuksilla tai ÄPILLÄ🤣
Mehiläiset kun oikein pörrää kukissa, niin haikara tuo vauvan.
Mä oon 13 ja viihdyn täällä hyvin. Onko se niin paha asia??
Saisi kyllä olla ja varmaan lapset lukee silmät kirkkaina seksiosiota saati väkivaltainen raivoaminen mitä näkee usein ei ole heille sopivaa Saisi Sanoma ottaa jotain vastuuta tästä tai edes valvoa
Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.
No, ei vaatisi, kyllähän tuo voisi olla ihan vain mainintana näkyvästi palstan etusivulla.
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 13 ja viihdyn täällä hyvin. Onko se niin paha asia??
Mää taas oon 83v, ja häiriköin tyhmien puheita missä ei ole mitään keskusteltavaa.. esim. Mikä on keräsi numero? Pjonko on pääsi ympärysmitta ym.. kyllä näinkin ihan aikuiset sivutolkulla viitsii kirjoittaa. Huoooh...Jos ei ole normaalia keskustelunaiheita ninnjättää tekemättä.
Niin, ehkä 40 v. voisi olla ylä ikäraja?
Vierailija kirjoitti:
Se vaatisi vahvan tunnistautumisen. Esim. pankkitunnusten kanssa.
Sillä kyllä suut siistyidi huomattavasti. Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
Oletko oikeasti noin TYHMÄ???
Haista sinä vaan haiseva PERSE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?
Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun. Olen ihan tavallinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla?
Siksi, että usein nuo pelkät otsikot ovat täysin lasten/ nuorten silmille sopimattomia, sinustako ei ole (laskin vauvanesteet peräsuoleen ym.)?
Ne nuoret monesti tehtailee tuollaisia aloituksia.
Luulen, että suurin osa trollausaloituksista on kylläkin koneella aikansa viettävien, aikuisten miesten tekemiä. Valitettavasti. Nulikoita ovat, mutta eivät luultavasti alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Missä kohdassa sä kirjoitit jotain järkevää?
Vierailija kirjoitti:
Ei prkl kun täällä on idioooottti porukkaa, tänne mitään järkevää kannata kenkään ikinä kirjoittaa. Ap
Onkos tämä sinun viesti fiksu ja järkevä ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttäis jos olis ikäraja? Milläs estettäis alaikäisten pääseminen tänne?
No, kyse ei ole ESTÄMISESTA vaan VAROITTAMISESTA, miksi tuo on niin hlvetin vaikea teidän ymmärtää???? Eihän siitä varoitustekstistä nyt mitään haittaa kenellekään olisi, mitä porukka te oikein olette?
Sinäkin syyllistyit palstalaiten panetteluun. Olen ihan tavallinen kaveri.
Panetteluun? Totesin vain että pirun tyhmää porukkaa näemmä olette ja sitä suuremmalla syyllä täältä kannattais lasten ja nuorten pysyä pois!
Mitä ajattelet pelkän maininnan auttavan?