Lue keskustelun säännöt.
Käytiin mcdonaldsissa äsken ja voi kauhee mitä
26.06.2026 |
Hirvittäviä hintoja, ei meillä ollut varaa syödä.
Kommentit (2)
Luulin jo että plösöjä.
No lisävero vaan plösöille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsiperheillähän ne tiliä tekee. Lapsilisät hienosti ison korporaation käyttöön.