En halua olla mitenkään synkkä mutta
Eräs suomalainen muusikko sanoi että joskus 5-6 vuotiaana tajusi että meille tapahtuu niin raju juttu että ihminen kuolee. En siis halua olla mitenkään synkkä mutta minusta se oli tavallaan humoristista. Itse muistan myös tajunneeni samoihin aikoihin tämän ja ajatelleeni samalla tavalla että HUH AIKA RAJUA.
Kommentit (4)
Juu, jokainen ihminen kuolee joskus. Toki siinä vaiheessa, kun ap.eesta tämä tuntuu jotenkin rajulta, herää kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että elämä loppuu kuolemaan. Ennemmin tai myöhemmin.
Loppuuko elämä kuolemaan vai jatkuuko toisessa muodossa ?
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että elämä loppuu kuolemaan. Ennemmin tai myöhemmin.
Olen ainakin jo 20vuotta jatkuvasti tämän tiedotanut joka päivä.....siksi jos kus hymyilyttää ihmisten kiireet, rahanahneus, ilkeily ym. Joniijoutava. Se päivä tulee vaikka ensi yönä tai 10v päästä. 🌱🍃🍃🌿🍃🌱🌱🌱
Ajatella että elämä loppuu kuolemaan. Ennemmin tai myöhemmin.