Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla mitenkään synkkä mutta

Vierailija
26.06.2026 |

Eräs suomalainen muusikko sanoi että joskus 5-6 vuotiaana tajusi että meille tapahtuu niin raju juttu että ihminen kuolee. En siis halua olla mitenkään synkkä mutta minusta se oli tavallaan humoristista. Itse muistan myös tajunneeni samoihin aikoihin tämän ja ajatelleeni samalla tavalla että HUH AIKA RAJUA.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että elämä loppuu kuolemaan. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
2/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jokainen ihminen kuolee joskus. Toki siinä vaiheessa, kun ap.eesta tämä tuntuu jotenkin rajulta, herää kysymys? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella että elämä loppuu kuolemaan. Ennemmin tai myöhemmin.

Loppuuko elämä kuolemaan vai jatkuuko toisessa muodossa ?

Vierailija
4/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella että elämä loppuu kuolemaan. Ennemmin tai myöhemmin.

Olen ainakin jo 20vuotta jatkuvasti tämän tiedotanut joka päivä.....siksi jos kus hymyilyttää ihmisten kiireet, rahanahneus, ilkeily ym. Joniijoutava. Se päivä tulee vaikka ensi yönä tai 10v päästä. 🌱🍃🍃🌿🍃🌱🌱🌱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän