Miksi miehet tekevät niin paljon enemmän rikoksia kuin naiset?
Kommentit (36)
Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.
Koska huono-osaisuus kasautuu miehille. Miten olet itse auttanut heikommassa asemassa olevia?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.
Sulleko siis persuna on meriitti tehtailla rikoksia ja typeryyksiä? Onko se Nobelin ja pörssiyhtiön hommaaminen sulle siis liian vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
Tässä näkee miten epäempaattisia ja pahoja ihmisiä naiset ovat luonteeltaan. Anonyymina he voivat paljastaa todelliset ajatuksensa. Meillä on eri arvomaailma.
Naiset selviävät sukupuolensa vuoksi kuin koora veräjäst
Kohta se yksi pillikinttuinen Huoris tulee vinkumaan hästäg miesvihaa!!
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Koska ne on "niin ylivertaisia, loogisia, välittäviä" yms paskaa
Koska miesten älykkyys- ja muu hajonta on niin helvetin paljon isompi kuin naisten. MIehissä on neroja, mutta yhtä paljon aivottomia. Ja ne aivottomat kasvaa äärioikeistolaisiksi. Tutkittu ja todistettu. Ei auta ämpyily, Wille!
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206
Miehet ovat itsenäisiä ja kykenevät osoittamaan kritiikkiä valtion sortavia rakenteita vastaan. Naiset taas kiltisti alistuu kaikkeen valtion totalitarismiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.
Lisäksi naisilla ei riitä äly ja kylmähermoisuus teknisten rikosten suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Naiset tekee mitä?
Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Kyllä on näille myrkkyhoitajille nalli aika usein napsahtanut, ja se kirveen kanssa riehujakin jäi kiinni alle aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei riitä kyvyt poiketa valtavirrasta. Naiset ovat hyvin kuuliaisia sosiaalisen paineen alla.
Lisäksi naisilla ei riitä äly ja kylmähermoisuus teknisten rikosten suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Mitähän nää tekniset rikokset mahtaa olla? Naiset tekee aika paljon kirjanpitorikoksia, joista iso osa ei paljastu koskaan. Miehet "teknisesti" repii pankkiautomaatin traktorilla seinästä kameroiden edessä ja jää kiinni. Eivät saa edes rahakasetteja auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee myös. Mut naiset on niiiiiin hyviä,et ne jää harvemmin kiinni.
Naiset tekee mitä?
Niin, asiat voi tehdä järjellä, harkitusti ja loogisesti kuten nainen, tai ne voi tänttäröidä lapsellisesti söhläten valtavan, hysteerisen tunteen vallassa kuten mies. Kumpihan taktiikka menestyy? Keitä on ne rekan keulaan kaahaavat ohittelijat? Ketkä tekee uukkareita louhoksen reunalla saatuaan kortin samana päivänä? Ketkä arvostaa riskinottoa, oli se miten älytöntä ja vammaista hyvänsä? Niin.
Ja silti se on se nainen, joka istuu siinä vieressä, ja vielä yllyttää niihin tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat itsenäisiä ja kykenevät osoittamaan kritiikkiä valtion sortavia rakenteita vastaan. Naiset taas kiltisti alistuu kaikkeen valtion totalitarismiin.
On meitä sellaisia naisiakin, jotka uskalletaan kritisoida valtiovaltaa ja myös alistavia perherakenteita kohtaan. Mutta naisia ei laiteta vankiloihin vaan terveitä naisia suljetaan mielisairaaloihin "hulluina" jos uskaltavat kritisoida ja olla "vaikeita". Tämä systeemi suosii vain silmänsä ummistavia aivottomia ihmisiä. Eli hyvin menee jos vain palvelet psykopaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vähäjärkisiä, päihdeongelmaisia ja kyvyttömiä hillitsemään impulssejaan, kuten kommentoija nro 2 tuossa ylempänä näyttää omalla esimerkillään.
Oliko isäsikin?
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on rikos. Lain mukaan on täysin yhdentekevää keskustellaanko tässä miehistä vai jostain muusta joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska huono-osaisuus kasautuu miehille. Miten olet itse auttanut heikommassa asemassa olevia?
Huono-osaisuus kasautuu typeryksille, jotka on liian tyhmiä käymään kouluja, liian impulsiivisia ollakseen ihmisiksi ja liian laiskoja miettimään esim. rahankäyttöään ja työllistymisasioita. Miksi teitä tolvanoita on miehissä niin helvetin paljon enemmän kuin naisissa?
Siitä huolimatta sulla ei olisi kotia, juoksevaa vettä, sähköä, tietä, ei yhtään mitään ilman vihaamiasi miehiä. Mahtaa harmittaa.
?