Vapaavuoren hallihanke Garden Helsinki sai 35 milj eur...
Kommentit (11)
Eihän tuo ole mitään korruptiota. Et taida ymmärtää rahoitussysteemejä.
Edellinen samasta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6558889/orpo-ja-purra-pistivat-35-miljo…
Toivottavasti tuosta 35 miljoonan tempauksesta vastuullinen joutuu asiasta tilille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mitään korruptiota. Et taida ymmärtää rahoitussysteemejä.
Ei näytä ymmärtävän kukaan muukaan kun päätös on tehty mutta ei löydy nimeä sen tehneelle ja sitä ehdottaneelle.
Kun työikäiset kuolee hoitojonoihin syöpädiagnoosin viivästyttyä niin on tuo aika irvokasta.
Petteri teki lehmänkauppoja, hys hys. Odotan edelleen koska demarit käyttää tämän jokerikortin ennen vaaleja.
Ollaan ihan neuvostoliiton tasolla tässä korruptiossa
miksiköhän oppositio ei tartu tähän? aika outoa?
Vierailija kirjoitti:
miksiköhän oppositio ei tartu tähän? aika outoa?
Ei edes valtakunnan media. Yksi pieni paikallislehti uskalsi kirjoittaa asiasta. Toimittajan kannattanee varoa avoimia ikkunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksiköhän oppositio ei tartu tähän? aika outoa?
Ei edes valtakunnan media. Yksi pieni paikallislehti uskalsi kirjoittaa asiasta. Toimittajan kannattanee varoa avoimia ikkunoita.
hyvä pointsi
35 milj ei ole mikään taskuraha
Orpolta kannattaa kysyä kuka myönsi ja millä perusteilla koska kukaan ei tiedä. Anomatta saivat.