Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kiinalaiset työttömät eivät mene töihin/perusta yritystä?

Vierailija
26.06.2026 |

Niin, miksi. Menisivät vaan töihin tai voi perustaa yrityksen. Jokaisella on siivousvälineet, voi mennä vaikka myymään siivouspalveluita ovelta ovelle. Tai sitten voi muuttaa ulkomailla töiden perässä, niin ennenkin tehtiin. Tuhansia kiinalaisia oli jenkeissä rakentamassa rautateitä! Mikä on kun ei kelpaa?

Ihme velttoilua. 

https://yle.fi/a/74-20228076

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitä jäädään aamulla nukkumaan kun naapuri menee aamulla töihin! Työttömät on samanlaisia lusmuja joka maassa, kuvittelevat vaan et joku muu hoitaa heille töitä, vaikka itse se työ pitää luoda!

Vierailija
2/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet alas niin alkaa työhaluja löytyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniha niistä on perustanu ravintolayrityksiä Suomeen

Vierailija
4/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniha niistä on perustanu ravintolayrityksiä Suomeen

Siitä mallia näille akateemisille lusmuille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme