Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hampaat eivät vahvistu?

Vierailija
26.06.2026 |

Vaikka pesen niitä? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiille vahvistuu mm. fluorilla mutta kuluu sitäkin nopeammin toistuvilla happohyökkäyksillä ja erityisesti happamilla juomilla.

Vierailija
2/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden pesu illalla viimeiseksi, ja aamulla ennen aamupalaa. Myös hampaiden välit tulee puhdistaa hampaiden pesun yhteydessä.

Terveellinen ruokavalio, säännöllinen ruokailurytmi (3-6 ateriaa päivässä). Jos aterioiden välillä tulee tarve juoda jotain, juo vettä. Makeat herkut ja alkoholijuomat vain herkkupäivinä, max kerran viikossa. Silloinkin kohtuudella. 

Tässä nämä perusjutut. Jos hifistelemään haluat ryhtyä, en siihen halua vinkkejä antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden pesu illalla viimeiseksi, ja aamulla ennen aamupalaa. Myös hampaiden välit tulee puhdistaa hampaiden pesun yhteydessä.

Terveellinen ruokavalio, säännöllinen ruokailurytmi (3-6 ateriaa päivässä). Jos aterioiden välillä tulee tarve juoda jotain, juo vettä. Makeat herkut ja alkoholijuomat vain herkkupäivinä, max kerran viikossa. Silloinkin kohtuudella. 

Tässä nämä perusjutut. Jos hifistelemään haluat ryhtyä, en siihen halua vinkkejä antaa.

Syön kaksi kertaa päivässä. 

Vierailija
4/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puretko tai narskutatko hampaita öisin?

Vierailija
5/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla käytössä oikeasti hammaskiillettä vahvista hammastahna? 

Vierailija
6/6 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden pesu illalla viimeiseksi, ja aamulla ennen aamupalaa. Myös hampaiden välit tulee puhdistaa hampaiden pesun yhteydessä.

Terveellinen ruokavalio, säännöllinen ruokailurytmi (3-6 ateriaa päivässä). Jos aterioiden välillä tulee tarve juoda jotain, juo vettä. Makeat herkut ja alkoholijuomat vain herkkupäivinä, max kerran viikossa. Silloinkin kohtuudella. 

Tässä nämä perusjutut. Jos hifistelemään haluat ryhtyä, en siihen halua vinkkejä antaa.

Syön kaksi kertaa päivässä. 

Älä välitä tuosta, joka ehdottaa ruokailua kuus kertaa päivässä. Se on ihan pihalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi