Lue keskustelun säännöt.
Kahta numeron liian isot kengät
26.06.2026 |
Itsellä pitää olla kenkä numeroa 39-40 ja huomasin yhdet edulliset puman kengät ja numeroa 42. Uudet näytti olevan ja harkitsin ostoa, mutta miten jalalle käy hieman suuremmat kengät. Villasukka ainakin sopisi talvella kenkään ja vuorissa näytti olevan karvoitus ja ehkä talvelle sopivammat kengät.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla