Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä logiikalla keskustelut poistetaan täältä?

Vierailija
26.06.2026 |

En ymmärrä. Ihan tavalliset keskustelut saattavat vain kadota. Onko joku löytänyt syitä, jotka selittävät, miksi ketjut poistetaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä logiikalla että painu vtuun jankkaamasta

Vierailija
2/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet aloituksen, muutama ihminen ei tykkää siitä, se ilmiannetaan, kone poistaa sen. Ei siinä mitään logiikkaa ole eikä siinä ole tarkoituskaan olla. Ihmisen ei tarvi itse liata käsiään kun homma toimii näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä logiikalla että painu vtuun jankkaamasta

Ym. kun ei miellytä 100% ja konstruktiiviset argumentit loppuvat.

Vierailija
4/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin logiikan perääminen on poistoperuste kuten tulemme havaitsemaan.

Vierailija
5/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä logiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän